Kup online
polisę OC/AC
Obraz
Grafika przedstawiająca samochody, z których jeden ma w tle umieszczoną tarczę.

Reklamy LINK4 w formie teledysków

Czas czytania: 1 min. 47 sek.

Wystartowaliśmy z drugą częścią nowej kampanii reklamowej promującej ubezpieczenia mieszkaniowe i turystyczne. Tym razem na YouTube prezentujemy teledyski. Występują w nich, tak jak w spocie TV i reklamie radiowej, artyści znani z programów: X-Factor, Must Be The Music, czy Voice of Poland.

„W teledyskach informujemy nie tylko o możliwości płacenia za ubezpieczenia LINK4 punktami Payback, ale także o tym, że każdy klient kupując polisę mieszkaniową lub turystyczną otrzyma pięć razy więcej punktów niż dotychczas. W ciągu roku obecności w programie Payback wystawiliśmy ponad 100 tysięcy polis z punktami. Widać, że to atrakcyjny benefit dla naszych klientów.” – mówi Marcin Niewiadomski, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu Ubezpieczeń Indywidualnych w LINK4.

„Ważnym elementem kampanii jest obecność w mediach społecznościowych. Daje nam to przestrzeń do komunikacji z klientami. Poświęcamy więc dużo uwagi Facebookowi oraz badamy potencjał Instagramu i Twittera. Na Instagramie założyliśmy profil link4friends, na którym opublikowaliśmy zdjęcia artystów z planu. Współpraca z artystami już na starcie zapewniła nam świetny ruch i wiele pozytywnych komentarzy.” - powiedziała Ania Pińkowska, Social Media Manager z Departamentu Business.

W teledyskach LINK4 występują: Adam Michalski z Sound’n’Grace (Mam Talent), Kasia Moś (Must Be The Music), Mateusz Krautwurst (The Voice of Poland) oraz zespół The Chance (X Factor).

Czy artykuł był przydatny?

Oblicz OC i AC

w 20 sekund!

lub zadzwoń

(22) 444 44 23

pon.-pt.: 8-21