Lokalizacja
Warszawa (rekrutacja zdalna)
Doradca ds. Ubezpieczeń (K/M)
LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.
Twoje zadania:
- telefoniczna sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych,
- dostosowywanie oferty ubezpieczenia do potrzeb klientów,
- realizacja planów sprzedażowych,
- obsługa systemów wewnętrznych.
Wystarczy, że:
- posiadasz doświadczenie w telefonicznej sprzedaży lub obsłudze klienta,
- chcesz mieć wpływ na wysokość swojego wynagrodzenia- ile pracujesz tyle zarabiasz – nie ma górnej granicy,
- motywuje Cię praca na celach, w systemie prowizyjnym,
- kontakt z klientem sprawia Ci przyjemność,
- lubisz wyzwania i konsekwentnie dążysz do osiągania wyznaczonych celów,
- masz gotowość do pracy zmianowej (pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-21).
W zamian oferujemy Ci:
- umowę o pracę w oparciu o atrakcyjny załącznik prowizyjny,
- pracę na tzw. „ciepłych leadach”,
- pełne, płatne szkolenie wstępne – przekażemy Ci naszą wiedzę oraz doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
- pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu raz na kwartał, szkolenia stacjonarne, w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
- elastyczne godziny pracy 8h pomiędzy godziną 8.00 a 21.00,
- zniżki pracownicze na produkty LINK4,
- wycieczki, wyjścia integracyjne, comiesięczne konkursy, akcje charytatywne, wyzwania sportowe,
- możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
- pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
- kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.