Lokalizacja

Warszawa (rekrutacja zdalna)

Doradca ds. Ubezpieczeń (K/M)

LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.

Twoje zadania:
  • telefoniczna sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych,
  • dostosowywanie oferty ubezpieczenia do potrzeb klientów,
  • realizacja planów sprzedażowych,
  • obsługa systemów wewnętrznych.
     
Wystarczy, że:
  • posiadasz doświadczenie w telefonicznej sprzedaży lub obsłudze klienta,
  • chcesz mieć wpływ na wysokość swojego wynagrodzenia- ile pracujesz tyle zarabiasz – nie ma górnej granicy,
  • motywuje Cię praca na celach, w systemie prowizyjnym,
  • kontakt z klientem sprawia Ci przyjemność,
  • lubisz wyzwania i konsekwentnie dążysz do osiągania wyznaczonych celów,
  • masz gotowość do pracy zmianowej (pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-21).
W zamian oferujemy Ci:
  • umowę o pracę w oparciu o atrakcyjny załącznik prowizyjny,
  • pracę na tzw. „ciepłych leadach”,
  • pełne, płatne szkolenie wstępne – przekażemy Ci naszą wiedzę oraz doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
  • pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu raz na kwartał, szkolenia stacjonarne, w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
  • elastyczne godziny pracy 8h pomiędzy godziną 8.00 a 21.00,
  • zniżki pracownicze na produkty LINK4,
  • wycieczki, wyjścia integracyjne, comiesięczne konkursy, akcje charytatywne, wyzwania sportowe,
  • możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
  • pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.

Link4 To Lubię!