Lokalizacja
Warszawa (rekrutacja zdalna)
Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Doświadczeniami Klienta (K/M)
Twój zakres obowiązków:
- współudział w budowaniu i rozwoju procesów, procedur oraz narzędzi wspierających budowanie pozytywnych doświadczeń klientów,
- inicjowanie i wdrażanie zmian poprawiających doświadczenie klientów,
- współudział w budowaniu zaangażowania pracowników LINK4 w dostarczaniu klientom pozytywnych doświadczeń,
- raportowanie i analiza kluczowych wskaźników dotyczących relacji z klientem,
- współpraca z innymi zespołami/departamentami w Spółce oraz Grupie
Nasze wymagania:
- znajomość tematyki customer experience,
- pomysłowość, innowacyjność i wysokie zaangażowanie,
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i duża samodzielność w działaniu,
- zdolności analityczne i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań,
- mile widziane doświadczenie w sektorze ubezpieczeniowym i znajomość zagadnień z obszaru zarzadzania jakością i pracy głosem klienta
To oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
- pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu raz w tygodniu, szkolenia stacjonarne lub w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
- wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
- pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
- możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
- kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.