Urodzinowa obniżka cen OC/AC. Masaj

Czy Masaj, który ma trzy woły jest bogaty czy biedny? Nie wiesz, bo nie masz porównania. Tak samo nie wiesz, czy Twoja składka jest wysoka czy niska zanim nie porównasz jej z LINK4.

Główny przekaz kampanii „Porównania”, do której należy poniższy spot, to zachęta do porównania cen dostępnych na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych z ofertą LINK4. Z badań wynika, że Klienci nie wiedzą, czy proponowana im składka na ubezpieczenie komunikacyjne jest niska, czy wysoka, ponieważ nie porównują cen w różnych firmach.

 

Jak wynika z badań cenowych przeprowadzonych w maju 2012 roku przez Instytut Ipsos, na reprezentatywnej grupie 804 właścicieli samochodów, przynajmniej 72% z nich mogłoby zaoszczędzić zmieniając ubezpieczyciela.

Celem nowej kampanii LINK4 jest przełamanie stagnacji na polskim rynku ubezpieczeń samochodowych i zachęcenie kierowców do poszukiwania lepszej oferty. Badania przeprowadzone w Wielkiej Brytanii, pokazywały, że 52 procent Brytyjczyków deklaruje, że co jakiś czas porównuje oferty różnych ubezpieczycieli w celu znalezienia najlepszej. Tymczasem w Polsce odsetek takich osób wynosi prawie 3 razy mniej

Sprawdź nasze ubezpiczenie OC i AC. Skorzystaj z kalkulatora online i oblicz swoją składkę przez internet.

Sprawdź ubezpieczenie samochodu

Car Kalkulator składki

Sprawdź ubezpieczenie domu i mieszkania

House Kalkulator składki

Sprawdź ubezpieczenie turystyczne

Plane Kalkulator składki

Aktualności i promocje

Konkursy i wydarzenia Sprawdź