Lokalizacja

Warszawa (rekrutacja zdalna)

Kierownik Regionalny ds. Sprzedaży Agencyjnej (K/M) - województwo małopolskie, śląskie, świętokrzyskie, pomorskie, zachodniopomorskie

LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.

Twoje zadania:
  • utrzymywanie oraz rozwój relacji między LINK4, a partnerami w województwie (małopolskim, śląskim, świętokrzyskim, pomorskim, zachodniopomorskim),

  • rozwój sprzedaży oraz realizacja planów sprzedaży,

  • organizowanie i prowadzenie szkolenia dla agentów,

  • współudział w budowaniu procesów obsługi kanału agencyjnego, 

  • utrzymywanie relacji z pozyskanymi partnerami.

Wystarczy, że:
  • doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą agencyjną,

  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, łatwość w  nawiązywaniu kontaktu z innymi,

  • samodzielna praca oraz dobra organizacja pracy własnej,

  • praktyczna znajomość Excela oraz Power Pointa,

  • prawo jazdy kategorii B,

  • znajomość rynku ubezpieczeniowego, znajomość produktów LINK4 (zakres, OWU, korzyści) będzie Twoim dodatkowym atutem.

W zamian oferujemy Ci:
  • stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę (w przypadku regionu łódzkiego- umowa na zastępstwo),

  • wynagrodzenie uzależnione również od Twoich wyników sprzedażowych,

  • wszystkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (auto, laptop, telefon),

  • wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,

  • pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,

  • możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,

  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.

Link4 To Lubię!