Lokalizacja
Warszawa (rekrutacja zdalna)
Specjalista Relacji z Klientem (K/M)
LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.
Twój zakres obowiązków:
- obsługa odwołań poszkodowanych lub ich pełnomocników (analiza problemów, wysokości roszczeń, odpowiedzi),
- identyfikowanie nieprawidłowości w procesie likwidacji szkód w celu poprawy ich jakości zgodnie z wewnętrznymi procedurami Spółki oraz wymogami prawa,
- terminowe zawieranie umów ugody na podstawie wynegocjowanych wysokości odszkodowania z roszczącym lub jego pełnomocnikiem,
- realizowanie wyznaczonych celów dotyczących ilości i jakości obsługiwanych spraw,
- współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie likwidacji szkód,
- przygotowywanie odpowiedzi na interwencje Komisji Nadzoru Finansowego, Rzecznika Ubezpieczonych i Rzecznika Konsumentów w zakresie procesu likwidacji szkód.
Nasze wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie ubezpieczeniowej lub innej zajmującej się zwalczaniem przestępczości ubezpieczeniowej,
- umiejętność analizy dokumentacji i formułowania wniosków,
- dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność priorytetyzowania zadań,
- znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office.
To oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
- pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu raz w tygodniu, szkolenia stacjonarne lub w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
- wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
- pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
- możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
- kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.
