Lokalizacja
Warszawa (rekrutacja zdalna)
Starszy Specjalista ds. Modeli Taryfowych w Centre of Excellence (K/M)
LINK4 rozwija obszar taryfikacji i analizy danych – szukamy osoby na poziomie Starszego Specjalisty lub Eksperta, która wzmocni nasz Centre of Excellence. Jeśli masz doświadczenie w tworzeniu modeli pricingowych i znasz narzędzia Earnix i/lub Emblem, to może być Twoje miejsce!
Zespół, do którego aplikujesz, w codziennych zadaniach dba o:
- rozwój narzędzi pricingowych, rekomendacje i wdrażanie nowych technik,
- przygotowywanie i monitoring modeli ryzyka,
- analizę nowych zmiennych i rekomendowanie ich wykorzystania,
- prowadzenie analiz w kierunku identyfikacji skutecznych reguł underwritingowych.
Twoje zadania:
- tworzenie modeli ryzyka dla produktów ubezpieczeń majątkowych,
- rozwijanie nowoczesnych metod modelowania i analizy danych,
- analiza nowych zmiennych i rekomendowanie ich wykorzystania,
- prowadzenie analiz w kierunku identyfikacji skutecznych reguł underwritingowych,
- współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za strategię cenową i rozwój systemu taryfikacyjnego.
Wymagania:
- minimum 3 lata doświadczenia w firmie ubezpieczeniowej w zakresie budowania modeli ryzyka i pricingu (szczególnie komunikacyjnych),
- znajomości różnych typów modeli, technik segmentacji i analizy danych,
- biegłej obsługi narzędzi: Earnix lub Emblem, SQL Server oraz znajomości Python,
- kreatywności, zaangażowania i podejścia do ciągłego usprawniania procesów,
- atutem będzie znajomość narzędzi chmurowych (np. Databricks).
W zamian oferujemy Ci:
- stabilne warunki zatrudnienia - współpracę w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w trybie hybrydowym,
- wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
- pakiet benefitów – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
- kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.
