Lokalizacja

Warszawa (rekrutacja zdalna)

Starszy Specjalista ds. Modeli Taryfowych w Centre of Excellence (K/M)

LINK4 rozwija obszar taryfikacji i analizy danych – szukamy osoby na poziomie Starszego Specjalisty lub Eksperta, która wzmocni nasz Centre of Excellence. Jeśli masz doświadczenie w tworzeniu modeli pricingowych i znasz narzędzia Earnix i/lub Emblem, to może być Twoje miejsce!

Zespół, do którego aplikujesz, w codziennych zadaniach dba o:

  • rozwój narzędzi pricingowych, rekomendacje i wdrażanie nowych technik,

  • przygotowywanie i monitoring modeli ryzyka,

  • analizę nowych zmiennych i rekomendowanie ich wykorzystania,

  • prowadzenie analiz w kierunku identyfikacji skutecznych reguł underwritingowych.

 

Twoje zadania:
  • tworzenie modeli ryzyka dla produktów ubezpieczeń majątkowych,

  • rozwijanie nowoczesnych metod modelowania i analizy danych,

  • analiza nowych zmiennych i rekomendowanie ich wykorzystania,

  • prowadzenie analiz w kierunku identyfikacji skutecznych reguł underwritingowych,

  • współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za strategię cenową i rozwój systemu taryfikacyjnego.

Wymagania:
  • minimum 3 lata doświadczenia w firmie ubezpieczeniowej w zakresie budowania modeli ryzyka i pricingu (szczególnie komunikacyjnych),

  • znajomości różnych typów modeli, technik segmentacji i analizy danych,

  • biegłej obsługi narzędzi: Earnix lub Emblem, SQL Server oraz znajomości Python,

  • kreatywności, zaangażowania i podejścia do ciągłego usprawniania procesów,

  • atutem będzie znajomość narzędzi chmurowych (np. Databricks).

W zamian oferujemy Ci:
  • stabilne warunki zatrudnienia - współpracę w oparciu o umowę o pracę,

  • pracę w trybie hybrydowym,

  • wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,

  • pakiet benefitów – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,

  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.

Link4 To Lubię!