Najnowsza reklama LINK4

LINK4 postanowiło przedłużyć współpracę z Kasią Moś i zespołem The Chance, dzięki niezwykle ciepłemu przyjęciu przez klientów poprzedniej kampanii reklamowej, w której wystąpiły cenione gwiazdy telewizyjnych show.

Niebywałe gospelowe głosy wokalistek The Chance i siła wokalu Kasi Moś wspaniale pasują do muzyki z piosenki Holding On The Hero? Bonnie Tyler, pokazując jednocześnie, że reklama ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC wcale nie musi być banalna i nudna.

 

LINK4 reklama – o to chodziło!

Najnowsza reklama LINK4 dotyczy oferty, jaką firma kieruje do nowych klientów. Siedmiu z dziesięciu dobrych kierowców, którzy zdecydują się na zmianę ubezpieczyciela i podpisanie umowy na ubezpieczenie OC i AC z LINK4, może zaoszczędzić średnio 500 zł – tak wynika z badań instytutu IPSOS. Dzięki takim oszczędnościom, słowa piosenki, którą śpiewa Kasia Moś: na to będzie mnie stać, nabierają sensu. Oferta jest tak skonstruowana, aby każdy dobry kierowca mógł sobie pozwolić na opłacanie składek za ubezpieczenie OC i AC, bez przeciążania domowego budżetu.

Reklama ubezpieczeń – wcale nie musi wiać nudą!

Poprzednia kampania reklamowa LINK4, w której wystąpiło wiele gwiazd „talent shows”, zyskała wielki rozgłos i popularność. Stało się tak dzięki dwóm czynnikom – tematyka ubezpieczeń została pokazana w zabawny, niebanalny sposób, a głosy nowych gwiazd polskiej sceny muzycznej uatrakcyjniły przekaz, dostosowując go do nowoczesnego konsumenta i jego potrzeb. Najnowsza reklama LINK4 kontynuuje tę strategię ze świetnym efektem. Kasia Moś i The Chance mają bardzo silne głosy, pasujące do stylistyki muzycznej piosenki Holding On The Hero

Reklama LINK4 –  humor i talent, czyli nowoczesny wymiar promocji

Kasia Moś, piękna i niezwykle utalentowana artystka, coraz wyraźniej zaznacza swoją obecność wśród gwiazd polskiej muzyki – w ubiegłym roku np. wykonała wokalizę do muzyki Wojciecha Kilara, napisanej do filmu Krzysztofa Zanussiego Obce Ciało. Wielką popularność zdobył również singiel i teledysk Kasi Zatracam się, zapowiadające album piosenkarki. Natomiast dziewczyny z The Chance (Agnieszka Latusek, Magdalena Adamiak i Monika Marcol) podbijają polską scenę pop potężnymi głosami. Reklama LINK4 wykorzystując najmocniejsze strony wokalne artystek bawi ale i zachęca do skorzystania z oferty LINK4.

Najnowsza reklama LINK4 i jej promocja to wspólne dzieło agencji reklamowej Brasil, domów mediowych Starcom i Sales&More oraz domu produkcyjnego Pirania. O aranżacje muzyczne zadbał DJ i producent muzyczny Mafia Make.

 

plan reklamy LINK4

7/10 kierowców mogłoby zaoszczędzić na ubezpieczeniu nawet 500zł

 

70% dobrych kierowców przepłaca za ubezpieczenie średnio 500zł

Sprawdź czy nie przepłacasz za ubezpieczenie samochodu. Nawet 70% dobrych kierowców mogłoby zaoszczędzić na ubezpieczeniu Auta

   
Oszczędzaj na ubezpieczeniu auta nawet 500zł
pakiet OC/AC tańszy nawet 500zł
 ubezpieczenie komunikacyjne tańsze średnio 500zł

 

Redakcja

Komentarze

Powiązane wpisy archiwum