Zdecyduj czy chcesz opłacić polisę ubezpieczeniową w całości czy na raty.
Możesz opłacić polisę za pomocą:
Płatności online:
- przekierujemy płatność do Twojego systemu bankowości internetowej
- po zalogowaniu potwierdzasz płatność kliknięciem
- dokumenty polisowe trafią na Twój adres mailowy.
Karty kredytowej lub płatniczej:
- natychmiastowy efekt,
- transakcje są bezpieczne
- otrzymasz zniżkę w wysokości do 4%
Uwaga! Zniżka dla kart kredytowych/płatniczych dotyczy tylko płatności dokonywanych przez telefon.
* koszt połączenia według taryfy operatora
Przelewu:
- potwierdzenie wniosku wraz z danymi do płatności otrzymasz na adres e-mail
- dokonaj wpłaty na numer konta otrzymany od LINK4
- wydrukuj potwierdzenie przelewu i potwierdzenie wniosku – wystarczą do poruszania się samochodem
- po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz polisę pocztą
Gdzie znajdziesz numer konta?
Numer konta jest indywidualnie przypisany do każdej zawartej polisy. Znajdziesz go:
- na certyfikacie
- na polisie
- w informacji o płatności.
Jeśli płacisz w ratach numer konta pozostaje ten sam.
Przez elektroniczną usługę płatności Invoobill:
- uaktywnij usługę Invoobill w systemie internetowym swojego banku
- zaznacz w formularzu, że chcesz otrzymywać rachunki od Link4, podając numer polisy
- zapisz kod wniosku
- w ciągu 24 h skontaktuje się z Tobą pracownik Link4, by potwierdzić kod wniosku i numer polisy
- w razie braku kontaktu, napisz na adres Invoobill_Link4@link4.pl lub zadzwoń na 22 444 44 44 i podaj kod wniosku, numer polisy oraz nazwę banku.
Invoobill działa tak, że bezpośrednio w swoim systemie bankowym widzisz rachunek z Link4, który regulujesz jednym kliknięciem. Jest to szczególnie wygodne rozwiązanie, gdy zdecydujesz się na płatność w ratach. Więcej o płatności Invoobill
Kiedy mam zapłacić za polisę?
Pierwsza płatność musi nastąpić najpóźniej w dniu rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej.
Wszystkie terminy znajdziesz w dokumentach polisowych.
Zobacz także: