Kup online
polisę OC/AC
Obraz
Grafika przedstawiająca samochody, z których jeden ma w tle umieszczoną tarczę.

Przybywa aut nielegalnie rozkładanych na części

Czas czytania: 1 min. 15 sek.

W Polsce jest zarejestrowanych prawie 31 mln pojazdów. Okazuje się jednak, że po drogach jeździ ich 18,7, mln. Przynajmniej tyle ma ubezpieczenie OC, bez którego tylko nieliczni ośmielają się jeździć. A to oznacza, że gdzieś wyparowało 12 mln aut.

Przybywa aut nielegalnie rozkładanych na części – Rzeczpospolita, 10.08.2105

W Polsce jest zarejestrowanych prawie 31 mln pojazdów. Okazuje się jednak, że po drogach jeździ ich 18,7, mln. Przynajmniej tyle ma ubezpieczenie OC, bez którego tylko nieliczni ośmielają się jeździć. A to oznacza, że gdzieś wyparowało 12 mln aut. Informacje te mogą wzbudzić niepokój, gdyż wiele z tych pojazdów, które wciąż są zarejestrowane, ale nie mają OC i przeglądu technicznego, zostało nielegalnie rozebranych na części ze szkodą dla środowiska.

Bezpieczniej na drogach – Gazeta Ubezpieczeniowa, 10.08.2015

W pierwszym półroczu 2015 r. wydarzyło się o 7% mniej wypadków drogowych niż rok wcześniej. O tyle zmniejszyła się liczba kierujących pod wpływem alkoholu. Według ekspertów Gothaer na bezpieczeństwo drogowe wpływa z jednej strony coraz większa świadomość zagrożeń wśród kierowców, z drugiej natomiast intensyfikacja działań policji.

Mniej skarg do Rzecznika – Dziennik Gazeta Prawna, 12.08.2015

W I połowie tego roku do rzecznika ubezpieczonych wpłynęło ponad 2,9 tys. skarg związanych z komunikacyjnym OC, o 9 proc. mniej niż przed rokiem, i 435 związanych z polisami AC, co oznacza spadek o ponad 20 proc. To drugi z rzędu rok, w którym urząd odnotowuje spadek liczby skarg dotyczących tych polis. Najgorszy pod tym względem był rok 2013, kiedy do rzecznika ubezpieczonych wpłynęło rekordowe 8 tys. skarg związanych z OC i AC.

Czas nas rebranding LINK4 – Dziennik Ubezpieczeniowy, 14.08.2015

Repozycjonowanie planujemy rozpocząć w przyszłym roku. Obecnie jesteśmy na etapie badań. Przeprowadzamy je wśród obecnych i potencjalnych klientów, a także agentów. Prosimy ich, by ustosunkowali się do tego, co planujemy zrobić. Kompleksowo testujemy propozycje nowego logo oraz systemu identyfikacji wizualnej. Dzięki opiniowaniu wiemy już, w jakim kierunku będą podążać zmiany. – zapowiada Katarzyna Jóźwik, dyrektor Pionu Strategii, Marketingu i Rozwoju Biznesu w Link4 

Czy artykuł był przydatny?

Oblicz OC i AC

w 20 sekund!

lub zadzwoń

(22) 444 44 23

pon.-pt.: 8-21