Najczęściej zadawane pytania
W tym dziale zamieściliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane przez naszych Klientów pytania.
Gdzie znajdę numer konta?
Numer konta jest indywidualnie przypisany do każdej zawartej polisy. Znajdziesz go:
- na certyfikacie
- na polisie
- w informacji o płatności.
Jeśli płacisz w ratach, numer konta pozostaje ten sam.
Kiedy mam zapłacić za polisę?
Wszystkie terminy znajdziesz w dokumentach polisowych. Pierwsza płatność musi nastąpić najpóźniej w dniu rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej.
Gdzie znajdę wysokość raty?
Kwotę raty znajdziesz:
- na dokumencie polisy
- w drukach płatności w formie mailowej i papierowej
Jak opłacić II ratę ?
Przelewem
Dane do przelewu zostaną wysłane e-mailem lub SMS.
Kartą kredytową lub płatniczą
Kolejna rata zostanie pobrana automatycznie z karty którą opłaciłeś pierwszą ratę. O pobraniu poinformujemy Cię SMSem. Jeżeli zmieniłeś kartę skontaktuj się z nami.
BLIK
W celu opłacenia kolejnej raty skontaktuj się z nami. O płatności przypomnimy Ci SMSem.
Kiedy otrzymam dokumenty?
Jeśli posługujesz się adresem mailowym, informację o płatności oraz potwierdzenie zawarcia ubezpieczenia otrzymasz w ciągu kilku minut.
Jeżeli chcesz otrzymać dokumenty pocztą tradycyjną poczekaj na dostarczenie przesyłki około 7 dni. Przewidywane terminy realizacji usługi przez Pocztę Polską nie stanowią gwarantowanych terminw doręczenia.
Kiedy otrzymam zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia komunikacyjnego?
W ciągu 15 dni, jeśli chcesz otrzymać je mailem. Jeśli wolisz otrzymać je pocztą tradycyjną, dolicz dodatkowe 5 dni na wysyłkę.
Jeśli nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie prosimy zapytaj naszego wirtualnego eksperta, napisz lub zadzwoń.