Kup online
polisę OC/AC
Obraz
Grafika przedstawiająca samochody, z których jeden ma w tle umieszczoną tarczę.

AC a Assistance – najważniejsze różnice między ubezpieczeniami

Image
Ikona klienta
353zł
Pan Jacek 38 lat, prawo jazdy od 21 lat. Ford Fiesta 1.2 MR`09 Ambiente z 2009 roku. Cena objemuje: ubezpieczenie OC.
OC Checkmark icon
AC Checkmark icon
Assistance Checkmark icon
NNW Checkmark icon
Image
Ikona klienta
OC Checkmark icon
AC Checkmark icon
Assistance Checkmark icon
NNW Checkmark icon
353zł
Pan Jacek 38 lat, prawo jazdy od 21 lat. Ford Fiesta 1.2 MR`09 Ambiente z 2009 roku. Cena objemuje: ubezpieczenie OC.
Oblicz składkę
Image
cena ubezpieczenia - Kobieta
595zł
Pani Renata 39 lat, prawo jazdy od 23 lat. Volkswagen Polo IV 1.4 MR`05 E4 Cross z 2008 roku. Cena objemuje: OC + AC.
OC Checkmark icon
AC Checkmark icon
Assistance Checkmark icon
NNW Checkmark icon
Image
cena ubezpieczenia - Kobieta
OC Checkmark icon
AC Checkmark icon
Assistance Checkmark icon
NNW Checkmark icon
595zł
Pani Renata 39 lat, prawo jazdy od 23 lat. Volkswagen Polo IV 1.4 MR`05 E4 Cross z 2008 roku. Cena objemuje: OC + AC.
Oblicz składkę
Image
cena ubezpieczenia - Mężczyzna
723zł
Pan Krzysztof 39 lat, prawo jazdy od 23 lat. Volkswagen Polo IV 1.4 MR`05 E4 Cross z 2008 roku. Cena objemuje: OC + AC + Auto Assistance.
OC Checkmark icon
AC Checkmark icon
Assistance Checkmark icon
NNW Checkmark icon
Image
cena ubezpieczenia - Mężczyzna
OC Checkmark icon
AC Checkmark icon
Assistance Checkmark icon
NNW Checkmark icon
723zł
Pan Krzysztof 39 lat, prawo jazdy od 23 lat. Volkswagen Polo IV 1.4 MR`05 E4 Cross z 2008 roku. Cena objemuje: OC + AC + Auto Assistance.
Oblicz składkę
Czas czytania: 10 min. 12 sek.

Oferta nieobowiązkowych ubezpieczeń komunikacyjnych jest obecnie bardzo bogata. Jednymi z najpopularniejszych produktów ubezpieczeniowych są Autocasco i Assistance. Czym się cechują i jaki zakres ochrony oferują? Sprawdź różnice między AC a Assistance!

AC a Assistance – różnice

Niektóre osoby, które na co dzień nie interesują się tematyką ubezpieczeniową, zastanawiają się, czy Assistance to AC? Na wstępie rozwiejmy tę wątpliwość. Nie są to produkty tożsame i dotyczą innych kwestii. Do pomyłek może prowadzić zbieżność nazw – Autocasco (AC) i Assistance – które rzeczywiście brzmią dość podobnie. W rzeczywistości łączy je tylko to, że należą do grupy dobrowolnych ubezpieczeń komunikacyjnych. Poniżej przedstawiamy kilka różnic.

Autocasco:

  • chroni pojazd w razie różnych nieprzewidzianych zdarzeń, takich jak wypadek, kolizja, zderzenie ze zwierzęciem, działania sił natury czy działania osób trzecich. Może obejmować również kradzież pojazdu;
  • w przypadku uszkodzenia Twojego samochodu z polisy AC możesz otrzymać odszkodowanie, które pozwoli Ci na jego naprawę lub zakup nowego pojazdu (jeżeli np. Twój samochód został skradziony lub zniszczony w takim stopniu, że jego naprawa jest ekonomicznie nieopłacalna);
  • w zależności od wybranego przez Ciebie wariantu ochrony w ramach likwidacji szkody samochód może zostać naprawiony w warsztacie współpracującym z ubezpieczycielem lub w innym wybranym przez Ciebie warsztacie (także ASO) albo możesz otrzymać odszkodowanie, które przeznaczysz na naprawę.

Assistance:

  • podobnie jak AC ochrona Assistance dotyczy nagłych, nieprzewidzianych zdarzeń, które mogą dotyczyć Twojego samochodu, takich jak np. wypadek, kolizja czy awaria;
  • z ubezpieczenia Assistance nie otrzymujesz odszkodowania. Ubezpieczyciel zapewni Ci za to pomoc w razie nieprzewidzianych sytuacji na drodze – na przykład stłuczki, uszkodzenia koła czy braku paliwa, lub w przypadku braku możliwości uruchomienia samochodu. W zależności od rodzaju zdarzenia i zakresu potrzebnej w danej sytuacji pomocy w ramach ubezpieczenia Assistance masz możliwość skorzystania z takich świadczeń jak np. holowanie, samochód zastępczy czy organizacja noclegu. 

Aby dowiedzieć się, czym dokładnie różnią się od siebie te dwa produkty ubezpieczeniowe, warto poznać więcej szczegółów dotyczących zakresu ich ochrony. Poniżej przedstawiamy charakterystykę obu z nich. Zobacz, jak działają AC i Assistance, dzięki czemu będziesz mógł wybrać ochronę dopasowaną do Twoich potrzeb.

AC – czym się charakteryzuje?

AC to inaczej ubezpieczenie Autocasco. Jego zadaniem jest zapewnienie ochrony przed finansowymi skutkami uszkodzenia lub utraty Twojego pojazdu na skutek niespodziewanego zdarzenia, które jest niezależne od Twojej woli. Wyjaśnijmy to na przykładzie.

Wyobraź sobie, że wyjeżdżasz tyłem z miejsca parkingowego pod sklepem i zahaczasz o inny samochód. W tym przypadku szkody osoby poszkodowanej zostaną pokryte z Twojego OC. Zdarzenie zostało spowodowane przez Ciebie i Twoje auto również uległo uszkodzeniu, ale ubezpieczenie OC nie pokryje kosztów jego naprawy. W takich sytuacjach ma zastosowanie polisa AC samochodu. Jeśli będziesz ją mieć, możesz wystąpić do ubezpieczyciela o odszkodowanie, dzięki któremu nie będziesz musiał płacić za naprawę auta z własnej kieszeni.

Inny przykład – załóżmy, że nie masz garażu i na co dzień parkujesz auto wzdłuż ulicy przed blokiem. W nocy przeszła burza z gradem, w efekcie czego szyby samochodu zostały stłuczone, a karoseria mocno wgnieciona w kilku miejscach. Jeśli masz ubezpieczenie AC samochodu, wystarczy zgłosić szkodę do ubezpieczyciela, który zajmie się jej likwidacją.

Autocasco działa głównie w przypadku uszkodzenia samochodu, np. w wyniku wypadku, kolizji, zderzenia ze zwierzęciem czy działania osób trzecich. Może jednak obejmować także kradzież. Jeśli Twoje auto stanie się łupem złodzieja i nie uda się go odzyskać, ubezpieczyciel wypłaci Ci odszkodowanie pokrywające jego wartość.

Ze względu na to, że Autocasco jest ubezpieczeniem dobrowolnym, towarzystwa mają dużą swobodę w kształtowaniu własnej oferty AC. W związku z tym przy wyborze należy zwrócić uwagę na szereg czynników, aby dopasować polisę do własnych potrzeb. Twojej uwadze polecamy szczególnie następujące aspekty:

  • rodzaj zdarzeń – ochrona ubezpieczeniowa może dotyczyć np. tylko uszkodzenia pojazdu, np. na skutek wypadku, ale może też dodatkowo obejmować skutki kradzieży. Im szerszy zakres ochrony ubezpieczeniowej, tym większe poczucie bezpieczeństwa;
  • suma ubezpieczenia – może być stała (wartość pojazdu z dnia zawarcia umowy) lub zmienna (wartość pojazdu z dnia zdarzenia). Stałą sumę stosuje się zazwyczaj dla pojazdów nowych lub kilkuletnich;
  • wariant likwidacji szkody – do wyboru masz wariant ASO (pojazd zostanie naprawiony bezgotówkowo w wybranym warsztacie ASO lub w każdym innym według Twoich preferencji), warsztatowy (szkoda zostanie zlikwidowana bezgotówkowo w wybranym warsztacie nieautoryzowanym) i kosztorysowy (otrzymasz odszkodowanie, które następnie samodzielnie przeznaczysz na naprawę w wybranym przez siebie warsztacie);
  • udział własny – oznacza, że Ty pokrywasz określoną część kosztów naprawy pojazdu, a ubezpieczyciel resztę;
  • franszyza integralna – to minimalna kwota, od której rozpoczyna się odpowiedzialność ubezpieczyciela za likwidację szkody. W LINK4 kwota ta wynosi 0 zł, niezależnie od wybranego wariantu AC;
  • amortyzacja – im starszy jest samochód, tym wyższy poziom amortyzacji zostanie zastosowany do obliczenia odszkodowania za części, a tym samym Ty otrzymasz niższe odszkodowanie. Jeśli wybierzesz AC z wykupioną amortyzacją, zużycie części nie będzie brane przy wyliczaniu wysokości odszkodowania;
  • rodzaj części – naprawa może zostać wykonana z użyciem części oryginalnych serwisowych (O), oryginalnych części (Q) lub części alternatywnych (P);
  • zakres terytorialny – możesz postawić na produkt działający tylko w Polsce lub wykupić OC z dodatkowym ubezpieczeniem AC. Na wyjazd za granicę — będzie ono przydatne, gdy do szkody dojdzie poza obszarem terytorialnym Polski.

Jak wybrać najlepsze Autocasco dla siebie? Zastanów się nad tym, na czym Ci najbardziej zależy. Jeśli masz nowy samochód wprost z salonu, korzystnym rozwiązaniem może okazać się stała suma ubezpieczenia, a także wariant ASO z likwidacją szkody przy użyciu serwisowych części. W przypadku starszego pojazdu może się to okazać nieco mniej opłacalne, bo składka może być wyższa Ostateczna decyzja należy jednak do Ciebie.

W przypadku OC najczęściej kierujesz się ceną i wybierasz najtańszą ofertę? To logiczne, bo każde ubezpieczenie OC zapewnia ochronę w takim samym zakresie. Gwarantuje to Ustawa z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych. W przypadku AC wygląda to jednak inaczej, gdyż jest to ubezpieczenie dobrowolne, które może różnić się zakresem ochrony, wyłączeniami czy procesem likwidacji szkody. Wybierając Autocasco, nie warto kierować się tylko ceną. Lepszym pomysłem jest dokładne przemyślenie, czego oczekujesz od Autocasco i wybranie zakresu oferty dopasowanego do Twoich potrzeb. Tylko wtedy zapewnisz sobie poczucie bezpieczeństwa, że produkt zadziała wtedy, gdy okaże się to konieczne.

Zostaw numer - oddzwonimy

i wyliczymy dla Ciebie atrakcyjną cenę!

Assistance – na jaką ochronę możesz liczyć?

Assistance również należy do grupy dobrowolnych ubezpieczeń, jednak ma całkiem inny charakterem niż AC. Zamiast odszkodowania po wystąpieniu szkody masz tu do dyspozycji szereg różnych świadczeń, z których możesz korzystać, gdy zajdzie taka potrzeba.

Co istotne, z tej polisy możesz korzystać, gdy wystąpią różnego rodzaju szkody – nie tylko powstałe w wyniku wypadku czy kolizji, ale też awarii. W ramach Assistance mogą być oferowane takie świadczenia jak, chociażby awaryjne otworzenie samochodu po zatrzaśnięciu kluczyka, czy dowiezienie paliwa.

Wszystko zależy jednak od tego, co dokładnie oferuje wybrany przez Ciebie produkt. Nieobligatoryjny charakter tego ubezpieczenia sprawia bowiem, że ubezpieczyciele mają swobodę w kształtowaniu oferty. Zazwyczaj do wyboru jest kilka różnych wariantów – od podstawowego do bardziej rozbudowanego.

Tym, na co warto zwrócić szczególną uwagę przy wyborze Assistance, jest katalog dostępnych świadczeń. Zazwyczaj znajdziesz go w OWU w postaci przejrzystej tabeli, która zawiera nie tylko nazwy oferowanych usług, ale też ewentualnie limity na każdą z nich, o ile takie występują. Limity mogą przyjmować różne postaci:

  • liczba kilometrów – może oznaczać np. maksymalną liczbę kilometrów dla holowania pojazdu po wypadku czy awarii. Z drugiej strony, możesz też spotkać z limitem wyznaczającym minimalną odległość od domu upoważniającą do skorzystania z tej usługi. Jeśli znajdujesz się bliżej od wyznaczonego limitu, musisz samodzielnie uporać się z problemem;
  • kwota – towarzystwo może ustalić maksymalną kwotę, która zostanie wykorzystana np. na naprawę auta na miejscu zdarzenia, złomowanie czy nawet transport kierowcy i pasażerów w wybrane miejsce. Po jej przekroczeniu pozostałe koszty pokrywa posiadacz samochodu;
  • liczba dni – może dotyczyć na przykład liczby dni użytkowania samochodu zastępczego albo liczby dób hotelowych opłaconych przez ubezpieczyciela na czas naprawy samochodu;
  • liczba zdarzeń – dla przykładu, ubezpieczyciel może określić, że z usługi uruchomienia samochodu z rozładowanym akumulatorem możesz skorzystać tylko raz w trakcie trwania umowy. Każde kolejne wezwanie pomocy do takiego zdarzenia trzeba będzie pokryć z własnej kieszeni.

Chociaż limity mają tu duże znaczenie, przy wyborze Assistance warto wziąć pod uwagę również inne aspekty. Tak, jak w przypadku każdej innej polisy, należy też sprawdzić ewentualne wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczyciela.

Ważny jest też m.in. zakres terytorialny, czyli to, czy ubezpieczenie działa tylko w Polsce, czy też można z niego skorzystać również za granicą. Ta druga opcja może okazać się nieocenioną pomocą, jeśli wybierasz się samochodem za granicę, np. na wakacje albo służbowy wyjazd. Wtedy organizacja holowania czy jakiejkolwiek innej pomocy może okazać się trudniejsza niż zwykle, bo w grę może wchodzić bariera języka i nieznajomość lokalnych usługodawców. Co więcej, za holowanie za granicą trzeba zapłacić w miejscowej walucie, co nie zawsze okazuje się korzystne po przeliczeniu na złotówki. Jeśli jednak masz Assistance, wszystkim zajmie się ubezpieczyciel, a Tobie pozostaje jedynie zaczekać na pomoc.

Co lepiej kupić – assistance czy AC? Postaw na oba ubezpieczenia!

Wszyscy posiadacze pojazdów mają obowiązek posiadania OC. AC, Assistance czy jeszcze inne ubezpieczenia komunikacyjne nie są obowiązkowe, więc nie każdy decyduje się na ich zakup.

Warto jednak mieć na uwadze, że wybór pomiędzy tymi dwoma nieobligatoryjnymi ubezpieczeniami może okazać się trudny. Wszystko dlatego, że cechują się tak odmiennym charakterem i tym samym znajdują zastosowanie w zupełnie innych sytuacjach. Z tego powodu warto rozważyć zakup obu z nich. 

Nie musisz dokonywać wyboru pomiędzy AC a Assistance. Lepszym rozwiązaniem jest poszukanie ubezpieczyciela, który w korzystnej cenie zapewnia szeroki zakres ochrony. Dlatego warto zdecydować się na zakup ubezpieczeń komunikacyjnych w LINK4. Sprawdź w naszym kalkulatorze, ile zapłacisz, jeśli wraz z OC zdecydujesz się też na dodatkowe ubezpieczenia. Zamiast wybierać, postaw na pakiet złożony z OC, AC i Assistance, aby zapewnić sobie poczucie bezpieczeństwa w wielu różnych sytuacjach.

Dodatkową oszczędność zyskasz, jeśli zdecydujesz się na zakup ubezpieczeń online. Dla klientów, którzy wybierają tę opcję w LINK4, czeka kilkuprocentowa zniżka. Przy kwocie rzędu kilkuset złotych różnica w składce może nie będzie bardzo wysoka, ale z pewnością pokryje chociaż część kosztu zakupu dodatkowych produktów.

Twój sąsiad właśnie kupił OC za 353 zł!

Image
Ikona klienta
Mężczyzna, 38 lat, Ford Fiesta

353 zł

Oblicz składkę

Twój sąsiad właśnie kupił OC za 364 zł!

Image
cena ubezpieczenia - Kobieta
Kobieta, 46 lat, Honda Civic

364 zł

Oblicz składkę

Twój sąsiad właśnie kupił OC za 373 zł!

Image
cena ubezpieczenia - Mężczyzna
Mężczyzna, 39 lat, Volkswagen Passat

373 zł

Oblicz składkę

Czy warto wybrać AC i Assistance od LINK4?

Oferta ubezpieczyciela może się okazać bardzo korzystna, o ile wybierzesz odpowiedni pakiet. W przypadku Autocasco masz do dyspozycji ubezpieczenie w formule All Risk. Co to oznacza? 

Ochrona ubezpieczeniowa w ramach AC obejmuje wszystkie zdarzenia poza tymi, które zostały wymienione w OWU w sekcji z wyłączeniami odpowiedzialności. Co istotne, zakres ochrony ubezpieczeniowej dotyczy nie tylko samego pojazdu, lecz również bagażu podręcznego i fotelików dziecięcych.

Przy zakupie Autocasco nie znajduje zastosowania franszyza integralna, a udział własny możesz ustalić na takim poziomie, jakie Ci odpowiada: 0 zł, 500 zł lub 1000 zł. Do wyboru masz 3 warianty likwidacji szkód z AC:

  • Wariant KOSZTORYS – do kalkulacji są uwzględniane ceny części alternatywnych. Jeżeli wybierzesz ten wariant, w przypadku szkody LINK4 wypłaci Ci odszkodowanie obliczone w oparciu o wartość części alternatywnych, koszt materiału lakierniczego pomniejszony o 35% oraz wspomniany koszt roboczogodziny ustalony w OWU;
  • Wariant WARSZTAT – Jeżeli wybierzesz ten wariant, w przypadku szkody LINK4 wypłaci Ci odszkodowanie obliczone na podstawie rachunków lub faktur za naprawę, stawki za roboczogodzinę obowiązującej w warsztacie nieautoryzowanym wykonującym naprawę i cen części oryginalnych (Q);
  • ASO – w tym wariancie LINK4 wylicza odszkodowanie na podstawie rachunków lub faktur za naprawę, stawek za roboczogodzinę obowiązującej warsztacie wykonującym naprawę i cen części oryginalnych serwisowych (O).

Jeśli chcesz kupić Assistance w LINK4, możesz wybrać spośród 3 wariantów ubezpieczenia:

  • Auto Assistance – podstawowy pakiet z bogatym wachlarzem świadczeń;
  • Auto Assistance Plus – od klasycznego wariantu różni się przede wszystkim dostępnością samochodu zastępczego po awarii, a także dłuższym okresem wypożyczenia go po wypadku lub kradzieży;

Auto Assistance Komfort – dysponuje najszerszym zakresem świadczeń i najwyższymi limitami dla nich.

Assistance a AC. Kilka słów na koniec

AC, assistance – teraz już wiesz, że pod tymi nazwami kryją się dwa nieobligatoryjne produkty ubezpieczeniowe, które znajdują zastosowanie w odmiennych sytuacjach. Chociaż pomiędzy AC a Assistance jest tak wiele różnic, to łączy je jedno: wraz z OC zapewniają kierowcy optymalne poczucie bezpieczeństwa. Posiadając te trzy ubezpieczenia, możesz liczyć na pokrycie szkód wyrządzonych innym osobom, odszkodowanie po uszkodzeniu własnego pojazdu, a także doraźną pomoc ubezpieczyciela w wielu nieprzewidzianych sytuacjach, których możesz doświadczyć jako posiadacz samochodu.

Możesz pozostać przy obowiązkowym OC albo dokupić tylko jedno z wyżej wspomnianych, dodatkowych ubezpieczeń komunikacyjnych, jeśli to odpowiada Twoim potrzebom. Decydując się na komplet OC+AC+Assistance, będziesz jednak cieszyć się spokojną głową w wielu sytuacjach – zarówno podczas użytkowania samochodu, jak i po pozostawieniu go na parkingu.

Chcesz sprawdzić, ile może Cię to kosztować? Sprawdź wysokość składki w kalkulatorze LINK4 – bez wychodzenia z domu. A jeśli preferujesz kontakt osobisty, zadzwoń na infolinię pod numerem 22 444 44 23 lub spotkaj się z agentem współpracującym z LINK4, który działa w Twojej okolicy.

Szczegółowe informacje o produktach, limitach i wyłączeniach, a także OWU dostępne są na stronie www.link4.pl.

Sprawdź też: Rejestracja samochodu Tarnów, Ubezpieczenie OC Legnica

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Czy każdy kierowca musi mieć AC/Assistance?

Nie. Te dwa ubezpieczenia komunikacyjne są dobrowolne, co oznacza, że ich posiadanie zależy tylko od decyzji posiadacza samochodu. Mimo wszystko warto przemyśleć ich zakup, gdyż posiadanie tych produktów może przynieść szereg korzyści opisanych powyżej.

Co lepiej wybrać: AC czy Assistance?

Nie sposób odpowiedzieć jednoznacznie na to pytanie, gdyż są to dwa kompletnie różne produkty ubezpieczeniowe, które odpowiadają na odmienne potrzeby posiadaczy samochodów. Musisz zatem zastanowić się nad tym, na czym Ci najbardziej zależy – na odszkodowaniu, jeśli Twoje auto zostanie uszkodzone lub skradzione, czy też na doraźnym wsparciu ubezpieczyciela w niespodziewanych sytuacjach.

Rozważ też zakup obu z nich, aby zapewnić sobie optymalne poczucie bezpieczeństwa. W kalkulatorze LINK4 znajdziesz korzystną ofertę, a przy zakupie online otrzymasz dodatkową zniżkę.

Czy warto mieć Assistance podczas wyjazdu samochodem za granicę?

Tak, o ile zakres terytorialny oraz liczba kilometrów holowania dostępnych w ramach pakietu będą odpowiadać Twojej destynacji. Wyobraź sobie sytuację, w której masz wypadek za granicą, a do tego nie znasz miejscowego języka. Załatwienie pomocy drogowej i innych niezbędnych formalności może okazać się sporym wyzwaniem, chyba że masz Assistance. Wtedy o wszystko zadba ubezpieczyciel – zorganizuje lawetę, pomoże znaleźć warsztat, w którym zostanie naprawiony samochód, zarezerwuje dla Ciebie nocleg, a także zapewni wsparcie informacyjne na każdym kroku.

Czy Assistance mogę kupić na raty?

Tak. Wszystkie ubezpieczenia komunikacyjne w LINK4 są dostępne w systemie płatności jednorazowej lub ratalnej.

Czy przy AC i Assistance można samodzielnie ustalić sumę ubezpieczenia?

Nie. W przypadku Autocasco jest nią po prostu wartość samochodu, która ustala się w oparciu o niezależne bazy danych. Jeśli chodzi o Assistance, do wyboru masz kilka wariantów, a dla każdego z nich dostępny jest inny pakiet świadczeń. Limity tych świadczeń są ustalane odgórnie i zazwyczaj nie podlegają negocjacjom.

Dlaczego Assistance i ubezpieczenie AC na wyjazd za granicę to przydatna opcja?

W znajomym otoczeniu jesteś w stanie zminimalizować ryzyko wystąpienia szkody, np. przechowując auto w garażu. Gdy znajdujesz się daleko od domu, nie zawsze masz taką opcję. Dodatkowo holowanie auta po awarii lub wypadku może okazać się drogie. Mając te dwie polisy, nie musisz się tym jednak martwić.

Jeśli AC działa także za granicą, ubezpieczyciel wypłaci Ci odszkodowanie także w sytuacji, gdy do zdarzenia powodującego szkodę doszło poza terytorium RP. Dostęp do świadczeń Assistance sprawi natomiast, że uporanie się z różnymi problemami okaże się prostsze i tańsze niż myślisz. 

Czy można kupić krótkoterminowe ubezpieczenie AC na wyjazd?

Nie. W LINK4 masz do dyspozycji tylko Autocasco całoroczne, które zapewnia ochronę ubezpieczeniową przez 12 miesięcy tak jak OC.

Przeczytaj podobne wpisy

Czy artykuł był przydatny?

Oblicz OC i AC

w 20 sekund!

lub zadzwoń

(22) 444 44 23

pon.-pt.: 8-21