WAŻNE INFORMACJE
dla Klientów LINK4 dotkniętych powodzią
Co zrobić w razie wystąpienia szkody:
W miarę możliwości zabezpiecz swoje mienie przed dalszym zniszczeniem.
Zrób zdjęcia uszkodzeń i spisz je.
Jeśli masz już zdjęcia uszkodzeń, uprzątnij uszkodzone mienie i złóż w jednym miejscu.
- Zgłoś szkodę na stronie www.link4.pl/claims/zgloszenie lub telefonicznie na infolinii 22 444 44 44.
Klienci zgłaszający szkody powodziowe mają priorytet na infolinii i w zgłoszeniu internetowym i od razu są przekazywani do zespołu zajmującego się tymi zdarzeniami.
- Dla Klientów zgłaszających szkody powodziowe, dostępny jest prosty formularz rejestracji szkody - wystarczy podać cztery informacje: numer polisy, dane osoby z telefonem, krótki opis okoliczności i numer konta do przelewu.
Aktywowaliśmy preobsługę szkód - nie czekając na zgłoszenia kontaktujemy się z Klientami z zagrożonych powodzią rejonów, by dowiedzieć się czy wystąpiła u nich szkoda i czy potrzebują pomocy.
W związku z dużą liczbą zgłoszeń zwiększyliśmy obsadę zespołów odpowiedzialnych za przyjmowanie i obsługę szkód.
W każdym przypadku skontaktujemy się z Tobą i przekażemy informacje o dalszych działaniach.
Kontaktujemy się z naszymi Klientami poszkodowanymi w powodzi aby pomóc im w opiece nad ich zwierzętami domowymi i informujemy o możliwości skorzystania z darmowej opieki.
Działania będą realizowane we współpracy z firmą Petsy, która oferuje profesjonalne usługi opieki nad zwierzętami domowymi, kiedy ich właściciele nie mogą się nimi zająć w trudnej sytuacji.