WAŻNE INFORMACJE

dla Klientów LINK4 dotkniętych powodzią

 

 

Zgłoś szkodę telefonicznie

Zadzwoń
Obraz
Attention

Co zrobić w razie wystąpienia szkody:

  • W miarę możliwości zabezpiecz swoje mienie przed dalszym zniszczeniem.

     

  • Zrób zdjęcia uszkodzeń i spisz je.

     

  • Jeśli masz już zdjęcia uszkodzeń, uprzątnij uszkodzone mienie i złóż w jednym miejscu.

     

  • Zgłoś szkodę na stronie www.link4.pl/claims/zgloszenie lub telefonicznie na infolinii  22 444 44 44.

 

Obraz
info
  • Klienci zgłaszający szkody powodziowe mają priorytet na infolinii i w zgłoszeniu internetowym i od razu są przekazywani do zespołu zajmującego się tymi zdarzeniami.

     

  • Dla Klientów zgłaszających szkody powodziowe, dostępny jest prosty formularz rejestracji szkody - wystarczy podać cztery informacje: numer polisy, dane osoby z telefonem, krótki opis okoliczności i numer konta do przelewu.

 

Obraz
megafon
  • Aktywowaliśmy preobsługę szkód - nie czekając na zgłoszenia kontaktujemy się z Klientami z zagrożonych powodzią rejonów, by dowiedzieć się czy wystąpiła u nich szkoda i czy potrzebują pomocy.

     

  • W związku z dużą liczbą zgłoszeń zwiększyliśmy obsadę zespołów odpowiedzialnych za przyjmowanie i obsługę szkód.

     

  • W każdym przypadku skontaktujemy się z Tobą i przekażemy informacje o dalszych działaniach.

     

Obraz
zwierzęta domowe
  • Kontaktujemy się z naszymi Klientami poszkodowanymi w powodzi aby pomóc im w opiece nad ich zwierzętami domowymi i informujemy o możliwości skorzystania z darmowej opieki.

     

  • Działania będą realizowane we współpracy z firmą Petsy, która oferuje profesjonalne usługi opieki nad zwierzętami domowymi, kiedy ich właściciele nie mogą się nimi zająć w trudnej sytuacji.

    petsy