Ikona kalendarza 29.11.2018

Kalkulatory LINK4 Mama z nagrodą MIXX Awards

Innowacyjne kalkulatory na stronie internetowej LINK4 Mama zostały nagrodzone w prestiżowym konkursie MIXX Awards. Jury doceniło przystępność i praktyczność rozwiązania w kategorii User Experience.

MIXX Awards to konkurs, w którym nagradzane są wyjątkowe kampanie marketingowe digital. Taka kampania towarzyszy także linii produktowej pod marką LINK4 Mama, której silną stroną są intuicyjne kalkulatory zakupowe. I to właśnie za nie LINK4 odebrał podczas środowej gali brązową statuetkę w kategorii User Experience. Jury doceniło przystępność i praktyczność oferowanego rozwiązania.

– Projektując ofertę LINK4 Mama zależało nam, by kalkulatory były czytelne, intuicyjne i, co istotne, współpracowały z urządzeniami mobilnymi, które można obsłużyć jedną ręką. Wiemy, że mamy są zabiegane, robią wiele rzeczy jednocześnie i, powiedzmy wprost, rzadko mają wolne obydwie ręce. Często bywa, że wolna jest jedna, którą można przeglądać internet i przeanalizować ofertę oraz sprawdzić koszt polisy LINK4 Mama – tłumaczy Patrycja Kotecka, Dyrektor Pionu Marketingu LINK4.

LINK4 Mama to submarka LINK4 zaprojektowana z myślą o rodzicach (LINK4 Mama) i dzieciach (LINK4 Dziecko). Poza dostępem do lekarzy, psychologów i dietetyków pakiety obejmują takie usługi jak m.in. NNW szkolne, korepetycje dla chorego dziecka, pomoc domową dla rodzica (leżącego w łóżku w wyniku nagłego wypadku) czy pomoc prawną.

– Dziś, po pół roku funkcjonowania LINK4 Mama, wiemy, że to był dobry kierunek. Nasze pakiety cieszą się dużym zainteresowaniem klientów, a silnie wspierają je właśnie kalkulatory na stronie link4mama.pl. Tym bardziej cieszymy się, że zostały one docenione przez branżę – dodaje Joanna Talaśka, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w LINK4.

Kampania LINK4 Mama wystartowała w maju 2018 roku, a jej ambasadorką została Paulina Krupińska, Miss Polonia 2012 i dzielna mama dwojga dzieci. Wszystkie działania marketingowe opierają się na kanałach online i na współpracy z influencerami. Materiały promocyjne można zobaczyć na stronach internetowych, portalach społecznościowych i blogach tematycznych.

Czy artykuł był przydatny?

Kontakt dla mediów

Zdjęcie osoby do kontaktu
Ikonka osoby do kontaktu
Grażyna Kasiak
Rzecznik prasowy
Kup online polisę OC AC