Ikona kalendarza 22.05.2018

LINK4 startuje z nową marką skierowaną do rodziców

LINK4 Mama to unikalna na polskim rynku linia produktów od LINK4 dedykowana przyszłym i obecnym rodzicom. Ubezpieczyciel chce oswajać strachy związane z macierzyństwem. Kampanię wspiera wizerunkowo Paulina Krupińska, Miss Polonia 2012 i dzielna mama dwojga dzieci.

Czy sprawdzę się w roli mamy? Co zrobię, gdy dziecku stanie się jakaś krzywda na zajęciach dodatkowych? Czy poradzę sobie w pracy po powrocie z urlopu macierzyńskiego? Te i inne pytania spędzają sen z powiek wielu przyszłym i obecnym rodzicom. Z myślą o nich LINK4 proponuje nową linię produktów pod marką LINK4 Mama. Hasłem „Nie bój się bać, każda mama tak ma” ubezpieczyciel przekonuje, że każdy strach można oswoić.

– Kierujemy dziś ofertę do przyszłych i obecnych rodziców, bo wiemy, z jakimi obawami i wyzwaniami będą się mierzyć. Za LINK4 Mama stoi nowoczesny produkt, który reprezentuje ważne dla LINK4 wartości, takie jak otwartość, wzajemne wsparcie, poczucie wspólnoty czy dbałość o wartości rodzinne. W naszej firmie mamy cały pakiet wspierający rodziców i rodziny, a teraz chcemy wesprzeć także naszych klientów – przekonuje Agnieszka Wrońska, Prezes Zarządu LINK4.

LINK4 Mama to unikalny w Polsce pakiet produktów kierowanych zarówno do kobiet w ciąży, jak i rodziców, którzy już mają dzieci.

– Pomożemy kobietom przejść przez okres oczekiwania na dziecko, pomożemy tuż po porodzie. Wesprzemy w trudnych sytuacjach, ale też w powrocie do pracy. W pakiecie LINK4 Mama jest pomoc m.in. psychologa, położnej, dietetyka, prawnika. Zapewnimy także organizację i pokrycie połowy kosztów wizyty u lekarza w przypadku, gdy mama nagle zachoruje lub ulegnie nieszczęśliwemu wypadkowi. Ubezpieczymy dzieci z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków zarówno w szkole, jak i na zajęciach pozaszkolnych, czy na wakacjach. Obejmiemy też ochroną dzieci, które grają w piłkę nożną, uprawiają karate czy pasjonują się tańcem. A gdy dziecko nagle zachoruje lub złamie nogę, dowieziemy leki, sprzęt rehabilitacyjny i zorganizujemy korepetycje – tłumaczy Patrycja Kotecka, Dyrektor Pionu Marketingu LINK4.

W nowej ofercie, zarówno przyszli, jak i obecni rodzice mają do wyboru dwa rodzaje pakietów, z których mogą skorzystać w całości lub sprofilować je wedle własnych potrzeb. W pakiecie LINK4 Mama klienci mogą skorzystać z NNW Mama (suma ubezpieczenia do 50 tys. zł) oraz OC w życiu prywatnym, które obejmuje szkody wyrządzone osobom trzecim zarówno przez mamę, jak i przez dzieci. Decydując się na jeden z tych produktów lub oba jednocześnie, istnieje możliwość uzupełnienia ubezpieczenia o pakiet medyczny dla mamy, w ramach którego LINK4 zorganizuje i pokryje połowę kosztów wizyty u lekarzy różnych specjalizacji, pomoc prawną oraz Pakiet Assistance Szybka Pomoc z całodobowym concierge bez limitu.

Drugi pakiet – LINK4 Dziecko – można skonstruować dowolnie, włączając do niego dowolną liczbę produktów w ofercie. A są to: NNW Dziecko (suma ubezpieczenia do 100 tys. zł), obejmujące ochroną nie tylko następstwa nieszczęśliwych wypadków, ale też przypadki wstrząśnienia mózgu, pneumokoków i sepsy; pakiet medyczny dla dziecka, w którym LINK4 zapewnia organizację i pokrycie połowy kosztów wizyty u lekarzy różnych specjalizacji oraz Pakiet Assistance Szybka Pomoc, w którym po nieszczęśliwym wypadku ubezpieczyciel zobowiąże się do dostarczenia i pokrycia kosztów leków i sprzętu rehabilitacyjnego, zorganizowania i pokrycia kosztów korepetycji dla dziecka, oraz zapewnienia łóżka szpitalnego.

Nowa kampania online

Start kampanii LINK4 Mama został zaplanowany w Dzień Matki, 26 maja. Jej ambasadorką została Paulina Krupińska, Miss Polonia 2012 i dzielna mama dwojga dzieci. Wszystkie działania opierają się na kanałach online. Materiały promocyjne będzie można zobaczyć na stronach internetowych, portalach społecznościowych i blogach tematycznych.

– Tam są adresatki tej kampanii, z myślą o nich uszyliśmy ten niepowtarzalny i naprawdę innowacyjny produkt. Będziemy wszędzie tam, gdzie spotykają się mamy, gdzie rozmawiają, gdzie wymieniają poglądy, dzielą się obawami i poradami – podsumowuje Patrycja Kotecka
z LINK4.

Zapraszamy na: https://www.link4mama.pl/ 

Za kreację odpowiada agencja VML Poland.

 

Czy artykuł był przydatny?

Kontakt dla mediów

Zdjęcie osoby do kontaktu
Ikonka osoby do kontaktu
Grażyna Kasiak
Rzecznik prasowy
Kup online polisę OC AC