Sprawna obsługa szkód i szybka pomoc w LINK4
LINK4 uruchomił szybką ścieżkę obsługi dla osób poszkodowanych przez powodzie i podtopienia na południu Polski. Klienci zgłaszający takie szkody mają priorytet na infolinii i zgłoszeniu internetowym i od razu są przekierowywani do zespołu zajmującego się tymi zdarzeniami. Już w poniedziałek rano ubezpieczyciel wypłacił klientom z zalanych rejonów pierwsze zaliczki na poczet wypłaty odszkodowań.
Aby ułatwić proces i jednocześnie skrócić czas oczekiwania na wypłatę odszkodowania dla osób dotkniętych przez powodzie i podtopienia LINK4 do minimum ograniczył formalności:
• poszkodowani klienci mają priorytet na infolinii i zgłoszeniu internetowym;
• prosty formularz rejestracji szkody - wystarczy podać 4 informacje: numer polisy, dane osoby z telefonem, krótki opis okoliczności i numer konta do przelewu;
• zaliczki są wypłacone jeszcze tego samego dnia.
Ubezpieczyciel aktywował też preobsługę szkód - nie czekając na zgłoszenia, LINK4 kontaktuje się z klientami z zagrożonych powodzią rejonów, by dowiedzieć się, czy wystąpiła u nich szkoda i czy potrzebują pomocy. W związku z dużą liczbą zgłoszeń ubezpieczyciel zwiększył także obsadę zespołów odpowiedzialnych za przyjmowanie i obsługę szkód. LINK4 wysłał już na zalane tereny na południu Polski swoich Mobilnych Ekspertów, którzy na miejscu będą przeprowadzać oględziny zniszczonego przez wodę mienia. W gotowości na wyjazd czekają kolejne osoby.
- Zależy nam, by w tej trudnej sytuacji nasi klienci jak najszybciej dostali wsparcie i to nie tylko pieniężne. Podczas rozmowy nasi konsultanci rejestrują szkody, ale także przypominają, że w przypadku gdy lokal nie będzie nadawał się do zamieszkania, LINK4 pokryje koszty wynajmu przez klienta lokalu zastępczego, a także w ramach assistance, zorganizuje i pokryje koszty pobytu w hotelu – podkreśla Marek Wasilewski, dyrektor Pionu Szkód w LINK4.
Co zrobić w razie wystąpienia szkody:
• W miarę możliwości zabezpieczyć swoje mienie przed dalszym zniszczeniem.
• Zrobić zdjęcia uszkodzeń i spisać je.
• Uprzątnięte rzeczy złożyć w jednym miejscu.
• Zgłosić szkodę na stronie www.link4.pl lub na infolinii 22 444 44 44
• Jeśli masz już zdjęcia uszkodzeń, możesz sprzątnąć uszkodzone mienie.
• W każdym przypadku skontaktujemy się z Tobą i przekażemy informacje o dalszych działaniach.
Kontakt dla mediów