Ikona kalendarza 27.12.2017

W LINK4 Kasa Wraca z Kasią Moś i zespołem The Chance

W Wigilię, 24 grudnia, wystartowała nowa odsłona kampanii LINK4 z udziałem Kasi Moś i zespołu The Chance. Tym razem artystki śpiewająco zachęcają do skorzystania z telematycznego programu LINK4 Kasa Wraca, który promuje bezpieczny styl jazdy.

W najnowszej reklamie LINK4 stawia na swój innowacyjny projekt oparty o telemetrię – LINK4 Kasa Wraca, poprzez który zachęca do czerpania korzyści z bezpiecznego stylu jazdy. Dzięki współpracy z aplikacją NaviExpert klienci będący w programie mogą zbierać comiesięczne premie za bezpieczne poruszanie się po polskich drogach, a ich sumę po roku mogą zamienić na zwrot części składki ubezpieczeniowej lub zniżkę przy zawarciu kolejnej umowy, nawet do 30 proc.

Dotychczas z LINK4 Kasa Wraca skorzystało prawie 8 tys. osób, które przejechały ponad 8,7 mln km. Ostrożniejsi na drogach kierowy uzyskali średnio 560 zł premii. Ci, którym nie udało się otrzymać nagrody z powodu bardziej ryzykownego stylu jazdy, nie muszą się martwić podwyżkami ceny polisy w następnym okresie. W takich przypadkach korzystanie z aplikacji nie będzie miało żadnego wpływu na wyliczenie poziomu składki.

Nowa reklama, podobnie jak poprzednie, została utrzymana w stylistyce największych przebojów muzycznych, które zostały specjalnie zaaranżowane na potrzeby LINK4. Tym razem widzowie mogą usłyszeć śpiewającą Kasię Moś i The Chance w hitowym numerze Roxette – „Sleeping in my car”.

- Poznałam Kasię przy okazji kręcenia zdjęć do jednej z wcześniejszych kampanii reklamowych. Na własnej skórze przekonałam się o jej uroku, słyszałam na żywo, jak mocny ma głos. Grzechem byłoby zmieniać tak rozpoznawalną już twarz w polskim show biznesie – mówi Patrycja Kotecka, Dyrektor Pionu Marketingu w LINK4.

Po raz pierwszy LINK4 podjął reklamową współpracę z Kasią Moś w 2014 roku i kontynuuje ją do dziś. Do tej pory mogliśmy zobaczyć i usłyszeć ubezpieczeniową wersję „Felicita” Al Bano i Rominy Power, „Holding Out On The Hero” Bonnie Tyler i „Yes sir, I can boogie” hiszpańskiego duetu Baccara. Spoty z udziałem gwiazdy i zespołu The Chance zbierają bardzo pozytywne opinie nie tylko wśród widzów, ale także ekspertów z branży. W 2016 roku LINK4 otrzymał brązową statuetkę w prestiżowym konkursie na najbardziej efektywną kampanię marketingową Effie Awards, a w 2017 roku został wyróżniony srebrem.

Reklamę można obejrzeć także na profilu YouTube LINK4.

Czy artykuł był przydatny?

Kontakt dla mediów

Zdjęcie osoby do kontaktu
Ikonka osoby do kontaktu
Grażyna Kasiak
Rzecznik prasowy
Kup online polisę OC AC