Ikona kalendarza 15.12.2017

Wybierasz się na „Gwiezdne wojny” do kina? My „pomożemy Ci wrócić”

W czwartek, 14 grudnia, w blisko 300 kinach w całej Polsce wystartowała kampania LINK4 promująca holowanie i auto zastępcze w pakiecie OC. Spoty można obejrzeć przed pokazem najnowszej części filmu „Gwiezdne wojny: Ostatni Jedi”, który tego samego dnia wchodzi na ekrany kin.

Autorem spotu jest młody reżyser, Jakub Gutkowski, który za swoje dzieło otrzymał nagrodę Grand Prix w prestiżowym konkursie Papaya Young Directors. Jego celem jest wyłonienie na rynku młodych twórców, którzy na podstawie przekazanego przez firmę briefu realizują ciekawe i kreatywne produkcje.

- Jesteśmy dumni, że w konkursie wygrał spot promujący naszą ofertę. W ten sposób staramy się wspierać młodych i zdolnych reżyserów, których kreatywność często wykracza poza standardowe myślenie, a którzy wpisują się w kod naszej firmy. Bo my też szukamy kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań, które mogą zmienić sposób myślenia o naszych produktach – mówi Dyrektor Pionu Marketingu LINK4, Patrycja Kotecka.

Jednominutowy film promuje usługę holowania i auta zastępczego w ramach Programu Pomocy, który stanowi integralną część każdego pakietu OC. Obejmuje on także pomoc drogową (średnio w 30 minut od zgłoszenia), usprawnienie pojazdu na miejscu, przekazanie wybranej osobie informacji o wypadku, całodobową pomoc informacyjną oraz wymianę uszkodzonego koła na miejscu, jeśli w aucie znajduje się koło zapasowe, lub holowanie do najbliższego warsztatu i naprawę opony, jeśli naprawa na miejscu jest niemożliwa.

Spot będzie emitowany przed „Gwiezdnymi wojnami” do 11 stycznia 2018 roku w ponad 280 kinach studyjnych, zrzeszonych w sieci KinAds. Dostępny jest także na kanale YouTube LINK4.

Czy artykuł był przydatny?

Kontakt dla mediów

Zdjęcie osoby do kontaktu
Ikonka osoby do kontaktu
Grażyna Kasiak
Rzecznik prasowy
Kup online polisę OC AC