Ikona kalendarza 30.01.2023

Wygodna aplikacja LINK4 do likwidacji szkód mieszkaniowych

Najpierw samochód, teraz dom i mieszkanie. Wszystkie szkody majątkowe można już obsługiwać w LINK4 za pomocą cenionej przez klientów aplikacji webowej Internetowy Status Szkody. Jej największymi zaletami są intuicyjność, prostota i szybkość. Dzięki niej można na bieżąco sprawdzać, co dzieje się ze zgłoszeniem, a także przesłać dokumenty czy skontaktować się z opiekunem.

Wystarczyło pół roku i już 70% klientów zgłaszających szkody z polis OC i AC wybiera aplikację ISS jako podstawowy kanał komunikacji z ubezpieczycielem. Teraz możliwość korzystania z niej otrzymały także osoby likwidujące w LINK4 szkody w mieszkaniu lub domu, bez względu na to czy pochodzą one z polisy dobrowolnej, czy na przykład z OC sprawcy zalania.

Klienci LINK4 doceniają przede wszystkim intuicyjność i wygodę naszego rozwiązania. Mogą na bieżąco śledzić cały proces likwidacji szkody, w każdej chwili dołączyć dokumenty, sprawdzić co dzieje się ze zgłoszeniem i skorzystać z czatu z opiekunem szkody, co jest dla nich bardzo ważne – mówi Marek Wasilewski, dyrektor Pionu Szkód w LINK4.

Dostęp do ISS klienci dostają podczas rejestracji szkody. Aplikacja pozwala zobaczyć, krok po kroku, jak wygląda cały proces obsługi sprawy. Dzięki temu klient zyskuje spokój i nie musi poświęcać swojego czasu, aby dopytywać się o szczegóły. Wraz z wdrożeniem ISS dla klientów majątkowych LINK4 wprowadził jeszcze prostszy wizualnie panel, usprawniający m.in. przepływ dokumentacji czy proces przekazanie numeru rachunku bankowego do wypłaty odszkodowania.

Ewolucja aplikacji realizuje naszą strategię i misję, że ubezpieczenia powinny być proste. Likwidacja szkody w ten sposób jest transparentna i zrozumiała. Użytkownik widzi co dzieje się z jego sprawą i na jakim jest etapie. Jeśli ma pytania lub wątpliwości, w każdej chwili może napisać bezpośrednio do opiekuna szkody zamiast na przykład czekać na infolinii. Dzięki temu możemy szybko zareagować czy wytłumaczyć klientowi jego wątpliwości – wyjaśnia Ewelina Kamińska-Lonty, dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód Komunikacyjnych i Majątkowych w LINK4.

Ubezpieczyciel co miesiąc pyta ponad 10 tysięcy klientów o zadowolenie z procesu.

Obecnie aż 92% klientów, którzy wybrali aplikację ISS do komunikacji z nami, aktywnie z niej korzysta: pisze wiadomości czy zgłasza potrzebę najmu pojazdu zastępczego, co jest dla nas bardzo satysfakconującym wynikiem. Chcemy te możliwości dać jak największej liczbie naszych klientów rozszerzając funkcjonalność aplikacji o kolejne rodzaje ubezpieczeń – zaznacza Marek Wasilewski.

Wyniki ankiet pokazują, że jednym z największych atutów kontaktu za pomocą ISS jest szybkość reakcji.

Zespoły obsługujące klientów poprzez ISS wykonują ogromną pracę odpowiadając klientom często już po godzinie lub dwóch, co przy standardowej obsłudze jest nieosiągalne – podkreśla Ewelina Kamińska-Lonty. – To pomaga budować zaufanie, które w ubezpieczeniach jest bardzo istotne oraz oszczędzać czas, który jest obecnie tak cenny dla każdego – podsumowuje.

Czy artykuł był przydatny?

Kontakt dla mediów

Zdjęcie osoby do kontaktu
Ikonka osoby do kontaktu
Grażyna Kasiak
Rzecznik prasowy
Kup online polisę OC AC