Biuro Prasowe

Przeczytaj najnowsze wiadomości

Złoty Laur Klienta 2019 dla LINK4

06 marca 2019

LINK4 zajął pierwsze miejsce w plebiscycie Laur Konsumenta w kategorii ubezpieczeń komunikacyjnych. Ofertę w tym segmencie doceniło aż 30 proc. badanych.

Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt, który wyłania każdego roku najbardziej rozpoznawalne i najchętniej polecane produkty i marki w swoich kategoriach. W tym roku, najwięcej, bo 30 proc. wskazań, otrzymały ubezpieczenia komunikacyjne LINK4.

– Wyróżnienia przyznawane przez konsumentów cieszą najbardziej. Staramy się tak konstruować naszą ofertę, by była jak najbardziej dopasowana do potrzeb naszych klientów. Podstawowe ubezpieczenia obudowujemy dodatkowymi usługami, które pozwalają jeszcze lepiej zaopiekować się mieniem osób, które zdecydowały się nam zaufać – tłumaczy Agnieszka Wrońska, prezes zarządu LINK4.

Od początku roku klienci, którzy decydują się na zakup ubezpieczenia komunikacyjnego w LINK4, mogą liczyć na dodatkowe usługi. Jedną z nich są alerty pogodowe, które ubezpieczyciel wysyła do kierowców w formie krótkiej wiadomości SMS z informacją o nadchodzącym niebezpiecznym zjawisku atmosferycznym. Uprzedzeni kilka godzin wcześniej klienci mogą przestawić swój samochód spod drzewa w bezpieczniejsze miejsce lub w inny sposób zabezpieczyć pojazd. Dłużej, bo od początku 2018 roku, z usługi alertów mogą korzystać osoby, które ubezpieczyły w LINK4 nieruchomość. To właśnie ich pozytywne opinie o usłudze skłoniły firmę do poszerzenia grona odbiorców ostrzeżeń o kolejną grupę klientów.

Od początku 2019 roku LINK4 oferuje także swoim klientom dodatek do polis komunikacyjnych – Pomoc po kradzieży. To świadczenie do 2 tys. zł, które klient może przeznaczyć na różne wydatki związane z utratą auta, np.: zakup rzeczy, które znajdowały się w skradzionym pojeździe, ale nie są objęte ubezpieczeniem AC, wynajęcie samochodu zastępczego, przejazdy taksówkami czy rejestrację kolejnego pojazdu. Dodatkowo, ubezpieczeni mogą skorzystać ze specjalnej infolinii, czynnej 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.

Na 2019 rok ubezpieczyciel zapowiada kolejne usługi, które pozwolą jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby klientów.

 

Złoty Laur Klienta 2019 dla LINK4

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź jakie nagrody przyznano LINK4

Sprawdź