Biuro Prasowe

Przeczytaj najnowsze wiadomości

Jak kontaktować się z LINK4 w okresie epidemii

14 marca 2020

W trosce o zdrowie naszych pracowników, agentów ubezpieczeniowych, ich rodzin oraz klientów, podjęliśmy decyzję o zmianach organizacyjnych, które zwiększają bezpieczeństwo pracy przy jednoczesnym zachowaniu pełnej ciągłości funkcjonowania.

W LINK4 monitorujemy sytuację epidemiologiczną na bieżąco i elastycznie reagujemy na zmiany, mając na względzie przede wszystkim dobro pracowników, agentów ubezpieczeniowych, ich rodzin oraz klientów. W związku z tym dla naszych pracowników wdrożyliśmy model pracy zdalnej, umożliwiający zachowanie pełnej ciągłości działania. Wszystkie nasze procesy biznesowe: sprzedażowe, obsługowe i szkodowe, są kontynuowane z dotychczasową starannością.

Ze względu jednak na obowiązujący w kraju stan zagrożenia epidemicznego i wysokie ryzyko zarażenia koronawirusem, wywołującym chorobę COVID-19, podjęliśmy decyzję o zamknięciu od 16 marca 2020 roku Punktu Obsługi Klienta przy ul. Postępu 15 w Warszawie. Wstrzymujemy także obsługę kurierską dokumentów polisowych, by nie narażać na ryzyko zarażenia wirusem kurierów i pracowników poczty. W związku z tym zwracamy się z prośbą do naszych klientów o kontaktowanie się z nami drogą elektroniczną oraz za pośrednictwem formularzy kontaktowych dostępnych na naszej stronie internetowej w Strefie Klienta LINK4. Prosimy także o wysyłanie poprzez e-mail wszystkich dokumentów w formie skanu lub czytelnego zdjęcia dokumentu. Niezmiennie jesteśmy dostępni także pod numerem telefonu: 22 444 44 44. Jednocześnie, klientów, którzy chcą zgłosić szkodę, zachęcamy do korzystania z formularza online na stronie internetowej LINK4.

Zmiany wprowadziliśmy także we współpracy z agentami ubezpieczeniowymi. Od 13 marca 2020 roku wdrożyliśmy tzw. polisę zdalną, która nie wymaga własnoręcznego podpisu klienta na dokumentach polisowych, oraz wprowadziliśmy możliwość wykonywania zdjęć z inspekcji bez udziału agenta. Zmiany te umożliwiają współpracującym z nami agentom zdalną obsługę klientów.

Dziękujemy za zaufanie. Jesteśmy przygotowani, by wspierać naszych klientów i partnerów biznesowych tak jak dotychczas.

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź jakie nagrody przyznano LINK4

Sprawdź