Ikona kalendarza 15.01.2019

LINK4 pomoże po kradzieży. Nowy dodatek do polis komunikacyjnych.

Kradzież samochodu to cała lawina problemów. W ich rozwiązaniu pomoże LINK4. W dostępnym od nowego roku produkcie „Pomoc po kradzieży” ubezpieczyciel pokryje wszelkie koszty wymuszone przez przykre zdarzenie do kwoty 2 tys. zł.

Stres, utrudnienia w podróży i nieprzewidziane koszty wynikające z utraty samochodu – tak najczęściej wyglądają pierwsze dni po kradzieży pojazdu. Potem dochodzą jeszcze koszty rejestracji nowego pojazdu i inne nieprzewidziane wydatki. Z takimi sytuacjami mierzy się w Polsce prawie 900 kierowców każdego miesiąca. Według policyjnych statystyk tylko w 2017 roku policja zakończyła prawie 10,3 tys. postępowań, których przedmiotem była kradzież pojazdu.

W odpowiedzi na te problemy powstał produkt „Pomoc po kradzieży”, z którego mogą skorzystać kierowcy posiadający polisę OC lub ubezpieczenie pakietowe (OC i AC) w LINK4.

– Wyobraźmy sobie, że nasz samochód nagle znika. Po chwili zdamy sobie sprawę, że zostawiliśmy w nim parę okularów do prowadzenia auta, płyty cd i inne przedmioty, które mogą stanowić dla nas dużą wartość. Nie mówiąc już o kosztach związanych z przemieszczaniem się w kolejnych godzinach czy dniach – tłumaczy Agnieszka Wrońska, Prezes Zarządu LINK4. – I w takich sytuacjach ma zadziałać nasz produkt, poprzez który chcemy zminimalizować skutki kradzieży auta i zadbać o komfort klientów – dodaje.

W produkcie „Pomoc po kradzieży” LINK4 wypłaci świadczenie do 2 tys. zł, które klient będzie mógł przeznaczyć na różne wydatki związane z utratą auta, np.: zakup rzeczy, które znajdowały się w skradzionym pojeździe, ale nie są objęte ubezpieczeniem AC, wynajęcie samochodu zastępczego, przejazdy taksówkami czy rejestrację kolejnego pojazdu. Dodatkowo, ubezpieczeni będą mogli skorzystać ze specjalnej infolinii, czynnej 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.

– Nasi konsultanci w tej stresującej sytuacji zaopiekują się klientem i udzielą mu wszelkich informacji dotyczących formalności, jakich musi dokonać po kradzieży pojazdu, a także przekażą dane kontaktowe firm wynajmujących pojazdy, korporacji taksówkowych czy informacje o transporcie publicznym – informuje Agata Ambroziak-Rogulska, Dyrektor Departamentu Produktu w LINK4.

Co ważne, wypłata świadczenia w ramach produktu nie jest uzależniona od wypłaty odszkodowania z tytułu innych umów ubezpieczenia zawartych z LINK4, bo nie jest tożsama z akceptacją roszczeń wynikających z innych umów obejmujących swym zakresem kradzież pojazdu. Dlatego w interesie ubezpieczonego jest jak najszybsze zawiadomienie firmy o utracie auta. Szybki kontakt po kradzieży usprawni proces likwidacji i pozwoli klientowi szybciej otrzymać świadczenie.

Pomoc po kradzieży to kolejny dodatek od polis komunikacyjnych, który LINK4 proponuje swoim klientom od nowego roku. W styczniu firma uruchomiła usługę alertów pogodowych dla klientów posiadających polisy AutoCasco i Smart Casco. Więcej o tej usłudze: Alerty pogodowe od LINK4 teraz także dla kierowców.

Czy artykuł był przydatny?

Kontakt dla mediów

Zdjęcie osoby do kontaktu
Ikonka osoby do kontaktu
Grażyna Kasiak
Rzecznik prasowy
Kup online polisę OC AC