Ikona kalendarza 25.10.2016

Nagroda Effie dla LINK4 za skuteczną kampanię reklamową z Kasią Moś i zespołem The Chance z muzyką z piosenki Bonnie Tyler „Holding Out On The Hero"

W konkursie Effie Awards kampanie reklamowe są oceniane pod kątem strategii działań reklamowych, ich realizacji i osiągniętych efektów komunikacji.

Mam przyjemność poinformować, że miano najskuteczniejszej kampanii reklamowej 2016 roku uzyskało Link4 za reklamę „O to chodziło" z piosenką śpiewaną przez niezawodne Kasię Moś i zespół The Chance." – powiedziała Patrycja Kotecka, dyrektor departamentu marketingu.

„Chodzi o naszą poprzednią reklamę z muzyką z piosenki Bonnie Tyler zatytułowaną „Holding Out On The Hero", w której informowaliśmy, że kierowcy mogli zaoszczędzić na OC i AC nawet 500 zł." – dodała Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej.

Nagrodę - brązową statuetkę Effie - wręczono w poniedziałek 24 października podczas gali w Teatrze Wielkim w Warszawie.

Czy artykuł był przydatny?

Kontakt dla mediów

Zdjęcie osoby do kontaktu
Ikonka osoby do kontaktu
Grażyna Kasiak
Rzecznik prasowy
Kup online polisę OC AC