Reklamy LINK4

Pod koniec 2015 roku zbadaliśmy opinie kierowców na temat absurdów w ubezpieczeniach komunikacyjnych1. Polaków irytuje m.in. pochopne odbieranie zniżek przez ubezpieczycieli, skomplikowany język warunków ogólnych oraz niejasne procedury wypłaty odszkodowań.

Według badanych ubezpieczyciele lubią komplikować życie poprzez „druczki, gwiazdki, ograniczenia”, stosują niejasne zasady, a w razie szkody mnożą kłopoty.

Kierowcy narzekają m.in. na takie ubezpieczeniowe absurdy, jak:

- utrata zniżek z autocasco przy małej szkodzie (17 proc. wskazań), utrata zniżek, gdy mała szkoda przydarzyła się po wielu latach bezwypadkowej jazdy (15 proc.), utrata zniżek AC, gdy właściciel pojazdu nie przyczynił się do szkody (13%),

- zbyt rozbudowana dokumentacja przy zgłaszaniu szkody (13 proc.),

- zbyt duża liczba wyłączeń ograniczających wypłatę odszkodowania (13 proc),

- lepsze traktowanie nowych klientów, niż dotychczasowych (11 proc.).

Zniżki mimo stłuczki – nowa oferta LINK4

„Chcemy wiedzę z badań wśród kierowców wykorzystywać do tworzenia zdroworozsądkowych rozwiązań, które przynoszą klientom realne korzyści. Dlatego od 1 lutego wprowadzamy nową ofertę dla klientów, którzy posiadają bezszkodową historię autocasco w Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym (minimum trzyletnią). Jeśli wykupią polisę OC+AC w LINK4 mają zagwarantowane, że nie utracą zniżek w kolejnym roku ubezpieczenia, nawet gdy przydarzy im się stłuczka, jeśli jej wartość nie przekroczy 2500 zl. Oferta dotyczy zarówno nowych jak i dotychczasowych klientów LINK4.” – mówi Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej w LINK4.

Ofertę promuje nowa kampania reklamowa LINK4 z udziałem Kasi Moś i zespołu The Chance, która wykorzystuje przebój „Yes Sir, I Can Boogie” grupy Baccara. Kampania wystartowała 7 lutego. Będzie obecna w stacjach telewizyjnych, na YouTube i w social mediach. Reklamy przygotowała agencja Brasil. Za media odpowiedzialne są dom mediowy Starcom i agencja Sales & More. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Papaya a reżyserem jest Konqubinat.

Zobacz nanowszą reklamę:  

 

1 Badanie zrealizował Instytut Badawczy IPSOS na reprezentatywnej próbie N=961. 

Pozostałe video

  • LINK4 częścią Grupy PZU  

    15 września LINK4 stał się częścią największej instytucji finansowej Europy Środkowo-Wschodniej – Grupy PZU więcej

  • Praca w LINK4. Odczarować Call Center  

    Zastanawiacie się jak wygląda praca w Call Center w LINK4? Posłuchaj, co mówią o swojej pracy osoby pracujące w LINK4 więcej

  • Narodowy test kierowców z LINK4. Laureaci konkursu  

    Konkurs Narodowy Test Kierowców został zorganizowany przez LINK4 oraz PAYBACK więcej

  • Mieszkanie w mieście czy domek pod lasem. Ubezpiecz się w LINK4  

    Nieważne czy podróżujesz z plecakiem czy All-Inclusive‎! Za polisę turystyczną zapłacć punktami PAYBACK więcej

  • Kup ubezpieczenie mieszkania i zapłać punktami PAYBACK  

    Nieważne czy mieszkasz w apartamencie czy domu. Za polisę mieszkaniową zapłać punktami PAYBACK więcej

  • Dom, Podróż i Samochód ubezpiecz w LINK4  

    Kampania promuje polisy OC/AC oraz ubezpieczenie mieszkaniowe i turystyczne.
    więcej

  • LINK4 wspiera bezpieczną jazdę  

    Wspólnie z Sobiesław Zasada Centrum organizujemy cykl szkoleń z zakresu bezpieczeństwa na drodze więcej

  • Urodzinowa obniżka cen OC/AC. Masaj - wersja specjalna  

    Nieemitowana w telewizji wersja reklamy należąca do kappanii porównania więcej

  • Urodzinowa obniżka cen OC/AC. Masaj  

    Główny przekaz kampanii „Porównania” to zachęta do porównania cen dostępnych na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych więcej

  • Urodzinowa obniżka cen OC/AC - wersja specjalna  

    Nieemitowana w telewizji wersja reklamy Urodzinowa obniżka cen OC/AC, która należy do najnowszej kampanii "porównania" więcej

  • Urodzinowa obniżka cen OC/AC  

    Spot ten należy do naszej nowej kampanii reklamowej, której bohaterami są Masaj i Eskimos więcej

  • LINIK4 Robin Hood od zaplecza  

    Nieemitowana w telewizji wersja reklamy Co zrobić, by za OC i AC płacić mniej? Zobacz jak powstawała nasza reklama więcej

  • Co zrobić, by za OC i AC płacić mniej?  

    Już nawet Robin Hood, w naszej najnowszej reklamie. przeszedł do LINK4 i płaci mniej za ubezpieczenie OC i AC więcej

  • Pokonaj drogie ubezpieczenie! W LINK4 zapłacisz mniej  

    Klienci, którzy przeszli do Link4 zaoszczędzili średnio 345 złotych. Wystarczy 10 minut więcej

  • Polisa OC/AC w LINK4 taniej nawet 345 zł  

    Wykorzystajcie szansę tak jak Ci, którzy przenieśli polisę OC i AC i zaoszczędzili nawet 345 złotych na ubezpieczeniu samochodu w 10 minut więcej

  • Drużyna LINK4 - od zaplecza  

    Przechodząc do LINK4 możecie to osiągnąć jak Ci, którzy przeszli i zaoszczędzili średnio 345zł" - zobacz jak powstawała reklama więcej

  • Średnio 345zł mniej za ubezpieczenie w LINK4  

    Jeszcze nic straconego, możecie zwyciężyć! Tak jak klienci, którzy przeszli do Link4 i zaoszczędzili średnio 345 złotych więcej

  • Przejdź do LINK4 i zaoszczędź średnio 345 zł  

    Ponad połowa kierowców zyskałaby na zmianie ubezpieczyciela, a Ci co przeszli do Link4 zaoszczędzili średnio 345zł więcej

  • LINK4 najchętniej polecany ubezpieczyciel  

    Wielu kierowców proces likwidacji szkód nie zadawala w pełni. Przenieś swoje ubezpieczenie OC i AC do LINK4 więcej

Aktualności i promocje

Konkursy i wydarzenia Sprawdź

Samochód

Car Kalkulator składki

Dom i mieszkanie

House Kalkulator składki

Podróże

Plane Kalkulator składki