LINK4 kontynuuje współpracę reklamową z Kasią Moś i zespołem The Chance. Zapoczątkowana w 2014 roku kampania oparta o największe muzyczne przeboje cieszy się dużym zainteresowaniem widzów i pozytywnymi opiniami ekspertów z branży. Do tej pory mogliśmy zobaczyć i usłyszeć ubezpieczeniową wersję „Felicita” Al Bano i Rominy Power, „Holding Out On The Hero” Bonnie Tyler i „Yes sir, I can boogie” hiszpańskiego duetu Baccara.
W najnowszej odsłonie artystki zachęcają w rytmie hitowego przeboju Roxette – „Sleeping in my car” do bezpiecznej jazdy w innowacyjnym projekcie LINK4 Kasa Wraca. Dzięki współpracy z aplikacją NaviExpert klienci będący w programie mogą zbierać comiesięczne premie za bezpieczne poruszanie się po polskich drogach, a ich sumę po roku mogą zamienić na zwrot części składki ubezpieczeniowej lub zniżkę przy zawarciu kolejnej umowy, nawet do 30 proc. Bo "kto w LINK4 jest, dobrze wie o tym, może zgarnąć 560 zł".
W 2016 roku LINK4 otrzymał brązową statuetkę w prestiżowym konkursie na najbardziej efektywną kampanię marketingową Effie Awards, a w 2017 roku został wyróżniony srebrem.