Wybierz rodzaj zgłoszenia:
Szanowni Państwo,
ze względu na obowiązujący w kraju stan zagrożenia epidemicznego, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Pracowników i Klientów, podjęliśmy decyzję o zamknięciu od 16 marca 2020 roku Punktu Obsługi Klienta przy ul. Postępu 15 w Warszawie. Czasowo rezygnujemy także z wysyłki dokumentów polisowych kurierem, by nie narażać na ryzyko zarażenia wirusem kurierów i pracowników poczty.
Jednocześnie zwracamy się z prośbą do naszych Klientów o kontaktowanie się z nami drogą elektroniczną oraz za pośrednictwem formularzy kontaktowych dostępnych na stronie internetowej w Strefie Klienta LINK4.
Klientów, chcących przekazać nam dokumenty, bardzo prosimy o przesyłanie ich w formie skanu lub czytelnego zdjęcia dokumentu, zamiast wysyłania kopii papierowej listem. Podkreślamy, że wersja elektroniczna jest wystarczająca do obsługi Państwa sprawy.
Niezmiennie jesteśmy dostępni także pod numerem telefonu: 22 444 44 44.
Jednocześnie, Klientów, którzy chcą zgłosić szkodę, zachęcamy do korzystania z formularza online na stronie internetowej LINK4.
Dziękujemy,
Zespół LINK4