Kim jest Rzecznik Klienta LINK4?
Rzecznik Klienta jest osobą powołaną w organizacji do występowania w Twoim imieniu w uzasadnionych przypadkach, które wyczerpują możliwości standardowej procedury reklamacyjnej. W codziennej pracy podejmuje decyzje na podstawie obowiązujących przepisów prawa, uwzględniając jednocześnie okoliczności danej sprawy i szeroko pojętą perspektywę Klienta. Pomaga też w zrozumieniu najbardziej skomplikowanych i trudnych spraw.
Kiedy możesz zgłosić się do Rzecznika Klienta?
Rzecznik Klienta zajmuje się sprawami, które przeszły już ścieżkę reklamacyjną w LINK4. Jeśli nie zgadzasz się z decyzją otrzymaną w trybie reklamacji, możesz skierować swoją sprawę do Rzecznika Klienta. Rzecznik ponownie przeanalizuje historię zgłoszenia i na podstawie uzyskanych informacji, zaproponuje rozwiązanie, które będzie satysfakcjonujące dla obu stron, lub podtrzyma dotychczasowe stanowisko wynikające z rozpatrzonej reklamacji.
Pamiętaj, że Rzecznik Klienta może zająć się Twoją sprawą dopiero po rozpatrzeniu jej w trybie reklamacji przez właściwy zespół LINK4. Jeśli chcesz zgłosić po raz pierwszy reklamację, skorzystaj z formularzy dostępnych w Strefie Klienta LINK4.
Jak skontaktować się z Rzecznikiem Klienta?
Jeśli posiadasz już decyzję wydaną w procesie rozpatrywania reklamacji, możesz skontaktować się z Rzecznikiem Klienta za pośrednictwem poniższego formularza. W odpowiedzi na Twoje zgłoszenie skontaktujemy się z Tobą drogą elektroniczną.