Rzecznik Klienta

Kim jest Rzecznik Klienta LINK4?

Rzecznik Klienta jest osobą powołaną w organizacji do występowania w Twoim imieniu w uzasadnionych przypadkach, które wyczerpują możliwości standardowej procedury reklamacyjnej. W codziennej pracy podejmuje decyzje na podstawie obowiązujących przepisów prawa, uwzględniając jednocześnie okoliczności danej sprawy i szeroko pojętą perspektywę Klienta. Pomaga też w zrozumieniu najbardziej skomplikowanych i trudnych spraw.

Kiedy możesz zgłosić się do Rzecznika Klienta?

Rzecznik Klienta zajmuje się sprawami, które przeszły już ścieżkę reklamacyjną w LINK4. Jeśli nie zgadzasz się z decyzją otrzymaną w trybie reklamacji, możesz skierować swoją sprawę do Rzecznika Klienta. Rzecznik  ponownie przeanalizuje historię zgłoszenia i na podstawie uzyskanych informacji, zaproponuje rozwiązanie, które będzie satysfakcjonujące dla obu stron, lub podtrzyma dotychczasowe stanowisko wynikające z rozpatrzonej reklamacji.

Pamiętaj, że Rzecznik Klienta może zająć się Twoją sprawą dopiero po rozpatrzeniu jej w trybie reklamacji przez właściwy zespół LINK4. Jeśli chcesz zgłosić po raz pierwszy reklamację, skorzystaj z formularzy dostępnych w Strefie Klienta LINK4.  

Jak skontaktować się z Rzecznikiem Klienta?

Jeśli posiadasz już decyzję wydaną w procesie rozpatrywania reklamacji, możesz skontaktować się z Rzecznikiem Klienta za pośrednictwem poniższego formularza. W odpowiedzi na Twoje zgłoszenie skontaktujemy się z Tobą drogą elektroniczną.

Możesz dodać załączniki
Dodaj więcej
Przeglądaj
Pliki muszą mieć mniej niż 16 MB.
Dozwolone typy plików: gif jpg jpeg png bmp pict rtf pdf doc docx xls xlsx avi mov mp3.

Barbara Bochyńska

Barbara Bochyńska
Rzecznik Klienta LINK4

Na rynku ubezpieczeniowym pracuję od ponad 20 lat. Przez ten czas zdobywałam doświadczenie w obszarze likwidacji szkód majątkowych i osobowych, również tych zgłaszanych w ramach międzynarodowych programów ubezpieczeniowych. Od 2017 roku rozwijałam w LINK4 projekt Prosty Język, zmieniając komunikację z Klientami na prostą i zrozumiałą. Od 2020 roku pełnię funkcję Rzecznika Klienta LINK4 i jestem po to, by Ci pomóc.


Rzecznik Klienta LINK4 w 2021 roku

W 2021 roku, do Rzecznika Klienta LINK4 o pomoc zwróciło się 157 Klientów. 71 spraw z którymi zwracali się Klienci dotyczyło szkód, pozostałe 86 szeroko pojętej umowy ubezpieczenia i obsługi posprzedażowej.
Tematy, które dominowały najczęściej to kwestie wypłaty odszkodowania i ustalenia jego wysokości, zawarcia i odnowienia umowy ubezpieczenia oraz sprawy posprzedażowe dotyczące zakresu ubezpieczenia i wysokości składki.