Jak zgłosić szkodę?

 

Likwidacja szkody z tytułu ubezpieczenia mienia firmy.

W 4 PROSTYCH KROKACH

1)      Zadzwoń: 22 444 67 74

2)      Doradca LINK4 zbierze informacje potrzebne do wybrania
         odpowiedniej ścieżki likwidacji szkody i poinformuje co dalej.

3)      Podamy numer szkody i poprosimy o przesłanie dokumentów
         na adres: sme.szkody@link4.pl

         W tytule maila podaj numer szkody.

4)      Uruchomimy proces likwidacji szkody – pozostając z Tobą w kontakcie.

 

PAMIĘTAJ!

Szybkie dostarczenie standardowych dokumentów  przyśpiesza proces likwidacji szkody (dokumenty potwierdzające poniesione straty: rachunki, faktury, gwarancje itp.); dokumenty działalności; nr rachunku bankowego; oświadczenie o VAT; zgoda na wypłatę od banku/leasingu; oświadczenie współwłaściciela; notatka z policji). O takie dokumenty poprosimy po zgłoszeniu i zarejstrowaniu szkody.