Najczęściej zadawane pytania

W tym dziale zamieściliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane przez naszych Klientów pytania.

Strefa Klienta

  • Zadzwoń: (22) 444 44 44
605 444 444
Gdzie znajdę numer konta?
Numer konta jest indywidualnie przypisany do każdej zawartej polisy. Znajdziesz go:
  • na certyfikacie
  • na polisie
  • w informacji o płatności.

Jeśli płacisz w ratach, numer konta pozostaje ten sam.

Kiedy mam zapłacić za polisę?
Wszystkie terminy znajdziesz w dokumentach polisowych. Pierwsza płatność musi nastąpić najpóźniej w dniu rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej.

Gdzie znajdę wysokość raty?
Kwotę raty znajdziesz:

  • na dokumencie polisy
  • w drukach płatności w formie mailowej i papierowej

Jak opłacić II ratę ?

Przelewem
Dane do przelewu zostaną wysłane e-mailem lub SMS.

Kartą kredytową lub płatniczą
Kolejna rata zostanie pobrana automatycznie z karty którą opłaciłeś pierwszą ratę. O pobraniu poinformujemy Cię SMSem. Jeżeli zmieniłeś kartę skontaktuj się z nami. 

BLIK
W celu opłacenia kolejnej raty skontaktuj się z nami. O płatności przypomnimy Ci SMSem.

Kiedy otrzymam dokumenty?
Jeśli posługujesz się adresem mailowym, informację o płatności oraz potwierdzenie zawarcia ubezpieczenia otrzymasz w ciągu kilku minut. 
Jeżeli chcesz otrzymać dokumenty pocztą tradycyjną poczekaj na dostarczenie przesyłki około 7 dni. Przewidywane terminy realizacji usługi przez Pocztę Polską nie stanowią gwarantowanych terminw doręczenia. 

Kiedy otrzymam zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia komunikacyjnego?
W ciągu 15 dni, jeśli chcesz otrzymać je mailem. Jeśli wolisz otrzymać je pocztą tradycyjną, dolicz dodatkowe 5 dni na wysyłkę.

Jeśli nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie prosimy zapytaj naszego wirtualnego eksperta, napisz lub zadzwoń.