Najczęściej zadawane pytania

W tym dziale zamieściliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane przez naszych Klientów pytania.

Strefa Klienta

605 444 444
Gdzie znajdę numer konta?
Numer konta jest indywidualnie przypisany do każdej zawartej polisy. Znajdziesz go:
  • na certyfikacie
  • na polisie
  • w informacji o płatności.

Jeśli płacisz w ratach, numer konta pozostaje ten sam.

Kiedy mam zapłacić za polisę?
Wszystkie terminy znajdziesz w dokumentach polisowych. Pierwsza płatność musi nastąpić najpóźniej w dniu rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej.

Gdzie znajdę wysokość raty?
Kwotę raty znajdziesz:

  • na dokumencie polisy
  • w drukach płatności w formie mailowej i papierowej

Jak opłacić II ratę ?
Dane do przelewu zostaną wysłane e-mailem lub pocztą – zgodnie z Twoją dyspozycją z chwili zakupu. O płatności przypomnimy Ci również SMS-em.

Kiedy otrzymam dokumenty?
Jeśli posługujesz się adresem mailowym, informację o płatności oraz potwierdzenie zawarcia ubezpieczenia otrzymasz w ciągu kilku minut. Możesz się nimi posługiwać do momentu odbioru przesyłki pocztowej z właściwą polisą. Dokumenty drogą pocztową otrzymasz w ciągu 7 dni roboczych po zaksięgowaniu płatności na koncie LINK4.

Kiedy otrzymam zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia komunikacyjnego?
W ciągu 15 dni, jeśli chcesz otrzymać je mailem. Jeśli wolisz otrzymać je pocztą tradycyjną, dolicz dodatkowe 5 dni na wysyłkę.

Jeśli nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie prosimy zapytaj naszego wirtualnego eksperta, napisz lub zadzwoń.